کد خبر: ۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 04 March 2017
هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با برگزاری دو شهرآورد در تهران و اصفهان به پایان می‌رسد.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با برگزاری دو شهرآورد در تهران و اصفهان به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر ایران روز یکشنبه با برگزاری دو دیدار در اصفهان و تهران به پایان می‌رسد.

یکشنبه ۱۵ اسفندماه

نفت تهران- پرسپولیس ورزشگاه تختی ساعت ۱۷:۲۵

بدون‌شک حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر تقابل علی دایی با تیم سابقش، پرسپولیس می‌شود. دایی که همیشه مقابل پرسپولیس با انگیزه ظاهر می‌شود در این دیدار به دنبال حفظ شرایط تیمش در بالای جدول رده‌بندی و گرفتن انتقام بازی رفت از شاگردان برانکو ایوانکوویچ است.

نفت در بازی گذشته خود با دو گل ماشین‌سازی را شکست داده بود و در این دیدار سجاد شهباززاده را هم در اختیار خواهد داشت.

در سوی مقابل پرسپولیس با یک برد خوب از امارات به تهران بازگشته و از روحیه بالایی برای تقابل با نفت برخوردار است. آنها با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و برای حفظ این فاصله نیازمند پیروزی در مقابل شاگردان علی دایی هستند. شاید خستگی تنها مشکل برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار باشد اما پیش از بازی با الوحده امارات درگیری علی علیپور و رامین رضاییان منجر به کنار گذاشتن آنها از این دیدار شد و قطعا رامین رضاییان در این دیدار هم حضور نخواهد داشت.

سپاهان- ذوب‌آهن ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۶

یکی از حساس‌ترین داربی‌های اصفهان در چند سال گذشته روز یکشنبه با تقابل عبدالله ویسی و مجتبی حسینی برگزار می‌شود.

سپاهان با سه شکست متوالی شرایط مناسبی ندارد و شکست مجدد این تیم می‌تواند تبعاتی را برای زردپوشان اصفهانی داشته باشد. آنها در بازی رفت لیگ برتر هم با دو گل مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند تا در این دیدار به شدت از سوی هواداران خود تحت فشار باشند. نکته امیدوارکننده درباره سپاهان استراحت بیشتر و میزبانی در این دیدار است و هواداران سپاهان امیدوار هستند که به روند شکست‌های خود پایان دهند.

ذوب‌آهن نیز با وجود شرایط بهتر نسبت به سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر در آخرین دیدار خود در مسقط مقابل الاهلی عربستان شکست خورد تا یکی از ضعیف‌ترین شروع‌هایش را در تاریخ حضورش در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. با این حال شاگردان حسینی که  با ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند کماکان از شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برخوردار هستند.

با اتمام این هفته همه تیم‌ها آماده هفته بیست‌وچهارم می‌شوند که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: