کد خبر: ۹۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
بانكداري ايراني -بانک پاسارگاد در سال 95 به گونه ای رفتار کرد که به زعم کارشناسان در داخل به تنوع گسترده در ارائه خدمات خود به هم میهنان پرداخته و در خارج از ایران به توسعه ، عضویت در کنوانسیونهای جهانی و همچنین کسب عنوانین مختلف کرد که برای صنعت بانکداری ایرانی ارزنده است.
بانكداري ايراني -بانک پاسارگاد  در سال 95  به گونه ای رفتار کرد که به زعم کارشناسان در داخل به  تنوع  گسترده در ارائه خدمات خود به هم میهنان  پرداخته  و در خارج از ایران به توسعه ،  عضویت در کنوانسیونهای جهانی و همچنین کسب عنوانین مختلف کرد که برای صنعت بانکداری ایرانی ارزنده است و در آینده می تواند بازار هدفی به گستردگی جهان برای بانک پاسارگاد در پی داشته باشد.

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک پاسارگاد که  در بین  10 بانک برتر خاورمیانه جای دارد  به لحاظ  برندینگ نیز  به گفته نشریات جهانی اولین و برترین بانک ایرانی است که سبب جذابیت های زیادی برای سرایه گذاران داخلی و خارجی شده است . بخشی از  توفیقات بانک پاسارگاد در سال 95 بدین شرح است:

برترین بانک ایرانی
بانک‌پاسارگاد که در سال 2015   در اولین حضور خود در رقابت بین المللی بین بانکها که از سوی تایمز مالی و نشریه بنکر انجام می شود ، شرکت کرد ،  موفق به کسب جایگاه 328 در بین 500 برند برتر بانکی جهان شده‌بود. در سال جاری ، به‌عنوان برترین بانک ایران  (Bank of The Year) انتخاب شده‌است. لازم به ذکر است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبه‌بندی مذکور معادل 978 میلیون دلار ارزیابی شده که در صورت‌های مالی بانک مورد شناسایی قرار نگرفته‌‌است. 

دهمین بانک خاورمیانه
همچنین در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده در سال 2017، بانک‌پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانک‌های بین‌المللی موفق شد با 153 پله صعود، در جایگاه یکصد و هفتاد و پنجم برند برتر بانک‌های جهان و همچنین در فهرست 10 برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را به ثبت برساند. این موفقیت بانک‌پاسارگاد در صحنه بانکداری بین‌المللی افتخاری بزرگ نه فقط برای بانک‌پاسارگاد، بلکه موفقیتی عظیم برای نظام بانکی کشور در دوران پسا برجام است.

دریافت گواهینامه های بین المللی 
بانک پاسارگاد در موفقیتی دیگر، گواهینامه ISO-10668:2010  در زمینه ارزیابی ارزش علائم و شهرت ‌تجاری را دریافت کرد. دریافت گواهینامه ایزو ISO 10668:2010 به این مفهوم است که سازمان یک توافق بین‌المللی را پذیرفته است که طی آن کلیه فرآیند ارزش‌گذاری «علائم تجاری» مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این گواهینامه علائم و شهرت ‌تجاری یک سازمان یا شرکت و دفاتر و اسناد دارایی‌های شرکت، بررسی شده و مورد تحلیل قرار می‌گیرد. به این ترتیب علامت تجاری آن سازمان به عنوان ارزش و دارایی در نظر گرفته خواهد شد. در حقیقت این استاندارد بین‌المللی رویکردی مناسب و معتبر به ارزش‌گذاری علائم و شهرت ‌تجاری ارایه می‌دهد و از جنبه‌های مالی، رفتاری و قانونی به آن می‌پردازد.‌

دریافت نشان در همایش های داخلی 
بانک‌پاسارگاد ، در هفتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه‌ی سراسر کشور (آیتک)، موفق به دریافت نشان عالی برترین مدیریت سرآمد در صنعت بانکداری و استاندارد، تندیس ملی برترین روابط عمومی دانش محور و کارآمد در صنعت بانکداری و جایزه بین‌المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری  (supporter of customer welfare)  از سوی موسسه‌ی ICS شد.بر اساس این خبر، این اجلاس با رویکرد حمایت از تولید ملی – رفع موانع تولید – تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از محصولات ایرانی توسط اتاق تعاون جمهوری‌اسلامی ایران و دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران برگزار شد. محورهای اصلی این اجلاس، توسعه کارآفرینی و اشتغال، جذب سرمایه‌گذاران خارجی در مسیر تولید ملی، حمایت از صنایع و جلوگیری از تعطیلی گروه‌های تولیدی و بررسی ماده 8 قانون رفع موانع تولید است.

ثبت برند بانک صادرات در سطح جهانی 
بانک‌ پاسارگاد ، در اقدامی دیگر و در حرکتی شایسته و به عنوان اولین بانک ایرانی ، موفق به ثبت جهانی علائم تجاری خود در کشورهای عضو کنوانسیون مادرید و برخی دیگر از کشورها در پنج قاره شد. در این راستا، فرآیند ثبت علائم تجاری بانک‌پاسارگاد در کشورهای عضو سیستم مادرید و برخی دیگر از کشورها که تبادلات بازرگانی قابل توجهی با ایران دارند انجام شده و نام و نشان تجاری این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی، در سیستم مادرید به ثبت رسیده‌است.  سال گذشته نیز ثبت علائم تجاری بانک‌پاسارگاد در آژانس فدرال مالکیت فکری سوییس به پایان رسید و این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی موفق به دریافت اسکوپ ® و اخذ گواهینامه‌ی ثبت جهانی علائم تجاری در بین بانک‌های جهانی شده‌بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: