کد خبر: ۹۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 20 February 2017
از يکم اسفند ماه 1395 لغايت سوم اسفند ماه 1395 هفتمين دوره نمايشگاه کسب و کار در دانشگاه شريف برگزار مي­گردد.
از يکم اسفند ماه 1395 لغايت سوم اسفند ماه 1395 هفتمين دوره نمايشگاه کسب و کار در دانشگاه شريف برگزار مي­گردد.

نمايشگاه کار، رويدادي است که تعداد زيادي از جويندگان کار و شرکت ها بمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نياز و معرفي شرکت هايشان در آن، گرد هم مي­آيند که مي توان از آن بعنوان نمايشگاه فرصت هاي شغلي ياد کرد به نحوي که فرصت هاي فراوان کاري و کارآفريني در اکثر زمينه هاي تحصيلي براي دانشجويان و تازه فارغ التحصيلان ارائه مي شود. 

اينگونه نمايشگاهها فرصت مناسبي را براي شرکت ها و سازمان ها فراهم مي آورد تا با تعداد زيادي از نيروهاي جوياي کار ملاقات کرده و در يک فضاي رقابتي نسبت به جذب نفرات مورد نظر خويش اقدام نمايند. رفع عواملي که مانع اشتغال فارغ التحصيلان مي شوند از يک سو و نبود بستري مناسب براي تقابل مستقيم شرکت ها و دانشجويان بعنوان روشي جديد در اطلاع رساني نيازهاي محيط هاي کار و اجتماع از سويي ديگر، دانشگاه صنعتي شريف را بر آن داشت تا اقدام به بر پايي نمايشگاه کار نمايد. هدف اين نمايشگاه و کارگاه هاي آموزشي، معرفي شرکت ها، معرفي کسب و کار جديد، ايده دادن به دانشجويان و تازه فارغ التحصيلان براي يافتن شغل آينده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و ... مي باشد.

آسان پرداخت نيز به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونيک ايران، جهت آشنايي و جذب استعدادهاي جوان و بهره مندي از پتانسيل موجود در بين جوانان در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.
لذا از تمامي دوستان و علاقه مندان به همکاري با شرکت آسان پرداخت دعوت مي­گردد تا از غرفه اين شرکت در هفتمين نمايشگاه کسب و کار ديدن فرمايند تا همکاران ما اطلاعات جامع و کاملي را از شرکت آسان پرداخت در اختيارشان قرار دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: