کد خبر: ۹۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 20 February 2017
دبیر فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد با وجود حضور دو بازیکن چینی در ایران، برای آوردن بازیکنان دیگری به عنوان حریف تمرینی در حال رایزنی هستند و سعی می کنند بازهم نفراتی را به ایران بیاورند.
دبیر فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد با وجود حضور دو بازیکن چینی در ایران، برای آوردن بازیکنان دیگری به عنوان حریف تمرینی در حال رایزنی هستند و سعی می کنند بازهم نفراتی را به ایران بیاورند.

به گزارش ایسنا، بعد از سفر دبیرفدراسیون پینگ پنگ به چین و رایزنی با مسئولان این فدراسیون  قرار شد بازیکنانی به عنوان حریف تمرینی به ایران بیایند تا  ابتدا سطح کیفی بازی آنها مورد بررسی مسئولان ایران قرار گیرد  و در صورت  رضایت، سپس در مورد ادامه همکاری تصمیم گرفته شود.

 لی هو بازیکن چینی الاصل سنگاپور نخستین فردی بود که به مدت ۱۰ روز به ایران آمد. پس ازبازگشت لی هو بلافاصله  ژانگ جونتیان به ایران سفر کرد که این بازیکن هم اکنون در تیم شهدای آتشنشان بازی می‌کند.

"وی یانگ کو"، "فان هو وا" و "چن ژینگ چن" دیگر بازیکنان چینی بودند که به مدت ۱۰ روز به ایران آمدند اما تنها چن ژینگ چن توانست رضایت مسئولان ایران را جلب کند و او هم جذب تیم شهدای آتشنشان شد.

از آنجا که تنیس روی میز رویدادهای مهمی از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو دارد، در حال حاضر ضرورت وجود حریف تمرینی بیش از هر مورد دیگری احساس می‌شود و باید دید این رفت و آمدها تا چه زمانی ادامه دارد و در نهایت چند بازیکن چینی در ایران ماندگار خواهند شد.

 محمد نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با ایسنا درباره ی اینکه بحث حضور بازیکنان چینی در ایران به عنوان حریف تمرینی بیان کرد: از ابتدا عنوان کردیم بازیکنان چینی حدود دو هفته در ایران حضوردارند و تحت نظر هستند، در نهایت ما انتخاب می‌کنیم که این بازیکنان را می‌خواهیم یا نه. از بین  سه بازیکن چینی که اخیرا به ایران آمدند،  کادرفنی تیم ملی "چن" را انتخاب کرد که او هم در آکادمی با بازیکنان جوان و دیگر نفراتی  که به آکادمی می‌آیند تمرین می‌کند و در لیگ برتر هم برای شهدای آتشنشان به میدان می‌رود.

او ادامه داد: در حال حاضر دو بازیکن چینی در ایران حضور دارند که این دو نفر تا پایان لیگ برتر در ایران هستند و در اردوی تیم ملی هم با ملی پوشان خواهند بود. با این حال  به صورت مداوم در حال پیگیری  و رایزنیبا مسئولان چین هستیم و حالا باید دید چه کسانی را معرفی می کنند  و آیا مورد تایید ما قرار می گیرند یا نه. سعی می‌کنیم بازیکنان دیگری هم بیاوریم البته هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

نظری در مورد منتفی بودن حضور لی هو در ایران نیز گفت: لی هو برای ماندگاری در ایران مبلغ بالایی درخواست کرده بود. برای حضور او باید منابع مالی لازم را تامین کنیم یا تیمی در لیگ برتر خواستار او شود تا در این صورت  به تیم ملی  و تیم باشگاهی خدمات دهد اما فعلا متقاضی نداشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: