کد خبر: ۹۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - 17 February 2017
با توجه به اینکه سیل، کولاک و طوفان همه استان‌ها را فرا گرفته، امدادگران هلال احمر با همه تجهیزات مشغول امدادرسانی هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به اینکه سیل، کولاک و طوفان همه استان‌ها را فرا گرفته، امدادگران هلال احمر با همه تجهیزات مشغول امدادرسانی هستند.

به گزارش تسنیم از شهرستان دشتی، مصطفی محمدیون ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجهیزات لازم جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی تامین شده اظهار داشت: سیل، کولاک و طوفان بیشتر استان‌های کشور در برگرفته و جمعیت هلال احمر با تمامی امکانات برای ارائه خدمات رسانی به آسیب دیدگان در نقاط مختلف استان‌ها مشغول یاری رسانی به هم‌وطنان هستند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به آسیب دیدگان قابل توجه است تصریح کرد: با وجود اینکه سیل، کولاک و طوفان سراسر کشور فرا گرفته ترجیه داده شد برای خسته نباشید به مسئولان و امدادگران استان بوشهر سفر کنم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تمامی امکانات برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان بکار گرفته شده است تصریح کرد:  جمعیت هلال احمر با بسیج تمامی نیروهای امدادی، تجهیزاتی و امکاناتی در استان بوشهر خدمات رسانی به مردم آسیب دیده در شهرها و روستاها  می‌کند که جای قدردانی دارد.

محمدیون افزود: 80 درصد استان بوشهر را طوفان و سیل فرا گرفته و نیروهای امدادی در 8 شهرستان در معرض خطر، مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: هیچ مشکلی در ارائه خدمات رسانی به آسیب دیدگان وجود ندارد و تمامی نیازها تامین شده است.
برچسب ها: سیل ، طوفان ، هلال احمر ، بوشهر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: