کد خبر: ۹۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017
*بکارگيري تمامي ظرفيت براي کاهش مطالبات

سرپرست مديريت شعب فارس وکهکيلويه و بويراحمد گفت: نيروي انساني ضامن اقتدار يک موسسه يا سازمان است.

حميد هرمزي در جمع روسا شعب اظهار داشت:همواره سياست ثامن توجه به نيروي انساني با نهادينه کردن فرهنگ مشارکتي، مشورتي، کار تيمي و همدلي در راستاي ارتقا کيفي و کمي نيروها به منظور تحقق اهداف سازمان است.

وي به نقش مديريت کارا و حرفه‌اي اشاره کرد و افزود: مسئوليت‌پذيري، پاسخ‌گويي، ايجاد امنيت براي کارکنان، ايجاد محيط آرام مديريت کارا و حرفه‌اي آثار بسيار مطلوبي بر عملکردها نيروها دارد.

هرمزي با تشريح نقش روسائ شعب گفت: چابکي، انضباط، حرفه‌اي عمل کردن، عملياتي بودن برنامه‌ها و پياده‌سازي آن با حضور و نظارت و کنترل روساي شعب ممکن مي شود.

وي تصريح کرد: مديري موفق، انتظارات کارکنان، مشتريان را طبق چهارچوب‌هاي تعيين شده برآورده ساخته و شناخت خوبي از عواملي همچون جغرافيا، فرهنگ، فعاليت اقتصادي و اجتماعي مشتريان و کارکنان دارد.

وي خطاب به روسا شعب يادآور شد: مدير موفق، هدايت‌گر، ارزش گزار، آگاه به تحولات پيرامون، رصد مداوم فعاليت‌ها و جداسازي خوب وبد است.

سرپرست مديريت شعب فارس وکهکيلويه و بويراحمد به اهميت کاهش مطالبات اشاره کرد و بيان داشت: شعب بر پايه برنامه‌هاي اعلام‌شده با تمام توان و استفاده از تمامي ظرفيت نيروها گام مؤثري در کاهش مطالبات برداشته تا نتايج آن در عملکرد استان ملموس شود.

هرمزي خاطرنشان کرد: رصد روزانه و دقيق فعاليت‌ها، پيگيري‌هاي لازم بخصوص در بخش مطالبات به طور جدي وعملي لازمه تحقق اهداف اعم از جذب منابع، پرداخت صحيح تسهيلات وکاهش مطالبات است.

*مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن تاکيد کرد

مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در مشهد گفت : تا پايان سال با استفاده از راهکارهاي عملي و حقوقي ، نسبت به وصول مطالبات معوق اقدام سريع و جدي شود.

مصطفي ذوالقدر در جلسه کميته مطالبات سرپرستي مديريت شعب استان خراسان رضوي اظهار داشت :  کارکنان بايد با پيگيري به موقع  اقساط معوق و با صدور اخطاريه و تکميل اظهارنامه  از رشد مطالبات معوق جلوگيري کنند .

وي با تاکيد بر تلاش مضاعف  کارکنان به منظور تحقق اهداف مذکور افزود: همکاران با بازاريابي و شناخت محيط پيرامون شعب در جذب مشتريان جديد تلاش بيشتري انجام دهند.

همچنين مهدي گل محمدي ، مدير وصول مطالبات گفت: بايد همه کارکنان  در برنامه هاي عملياتي حضور فعال داشته باشند و در همه زمينه ها ، منابع ، مصارف ، بازاريابي و مطالبات  به اجراي آن اهتمام ورزيده و در اجراي صحيح ودقيق برنامه هاي عملياتي مشارکت کنند .

حسين علي آبادي مدير حراست با اشاره به مسئوليت روساي شعب خاطر نشان کرد : در هنگام بروز تخلف روسا شعب بايد پاسخگوي تمام امور داخلي شعبه باشد .

بر پايه اين گزارشرضا بدرطالعي مدير امور اعتبارات گفت : در زمان پيشنهاد پرونده تسهيلاتي  ، بايد تمامي ارکان اعتباري شعبه پرونده را بررسي  و سپس اقدام لازم صورت پذيرد.البته رعايت نکات اعتباري در تسهيلات با مبالغ بالا بسيار مهم و ضروري است .

محمد تقي مقسمي ، مدير نظارت و ارزشيابي نبز با اشاره به فضاي رقابتي بين بانکها و موسسات اعتباري اظهار داشت :  با توجه به فضاي رقابتي موجود ، کارکنان  تلاش خود را جهت جذب منابع ارزان قيمت و  وصول مطالبات بيشتر از گذشته کنند.

مسعود کيوان فر سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي نيز اظهار داشت: مشتريان راضي، منبع سود موسسات اعتباري و بانکها هستند.  بانکها و يا موسسات که نمي توانند مشتريان را راضي نگهدارند، در درازمدت از بازار حذف خواهند شد. ارايه خدمات به مشتريان با کيفيت عالي و به طور مستمر، موجب ايجاد مزيت هاي رقابتي براي  موسسه مي شود .


*الزام روساي شعب به کاهش گزارش هاي بازرسي

سرپرست مديريت شعب يزد موسسه اعتباري ثامن با تأکيد برجذب حداکثري منابع يکي از مهم‌ترين وظيفه کارکنان در بازه زماني فعلي را تلاش براي کاهش آمار مطالبات عنوان کرد.

يداله علاف زاده با ارائه آمار عملکرد شعب استان يزد و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه، همکاران را به تلاش هر چه بيشتر در راستاي کاهش مطالبات دعوت کرد.

وي رؤساي شعب را به رعايت مقررات و دستورالعمل‌هاي سازماني در جهت کاهش گزارش‌هاي بازرسي دعوت کرد.

علاف زاده اعتبارسنجي دقيق و سنجش توان مشتريان را خواستار شد و افزود: آموزش نکات ايمني و امور حفاظتي در سطوح مختلف شعب جدي گرفته شود.

 
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: