کد خبر: ۹۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - 12 February 2017
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی 84 به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان همراه بود.
 تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی 84 به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان علیرضا منصوریان همراه بود.

به گزارش میزان، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند تا دربی 84 پایتخت را برگزار کنند. شاگردان علیرضا منصوریان در پایان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند و علاه بر تثبیت جایگاه سومی، فاصله خود را با پرسپولیس به 10 امتیاز کاهش دادند.

نیمه اول

دقیقه 3: اولین حرکت جدی را فرشاد احمدزاده با فراری سریع از سمت چپ انجام داد اما ارسال بسیار بدی را روی دروازه فرستاد که مستقیماً به بیرون رفت.

دقیقه 5 (گل): محسن مسلمان از سمت چپ ارسال زیبایی روی دروازه استقلال انجام داد. سروش رفیعی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و توپ را به گوشه دروازه فرستاد که گل اول پرسپولیس را به دنبال داشت.

گل زود هنگام پرسپولیس در دربی 84 + فیلم 

دقیقه 11: ارسال وحید امیری از سمت چپ می‌توانست به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود اما مهدی طارمی از فاصله‌ای نزدیک نتوانست دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 12: خسرو حیدری موقعیت مناسبی برای سانتر توپ از سمت راست داشت. توپ ارسالی او در یک رفت و برگشت به امید نورافکن رسید اما شوت زمینی او را مدافعان پرسپولیس برگرداندند.

دقیقه 15: بهنام برزای توپ را از سمت راست روی دروازه فرستاد اما صادق محرمی در سمت دیگر توپ را از مقابل پای علی قربانی دفع کرد.

دقیقه 18 (گل): فرشید اسماعیلی پس از استپ سینه پشت محوطه جریمه، با شوتی محکم و سرضرب میان بهت علیرضا بیرانوند، گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.

گل تساوی استقلال در دربی 84 + فیلم 

دقیقه 20 (گل): فرشید اسماعیلی این بار سازنده گل بود. سانتر او از سمت راست با ضربه سر علی قربانی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

دومین گل استقلال در دربی 84 + فیلم 

دقیقه 22: امید ابراهیمی به دلیل خطایی که روی حسین ماهینی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 25: توپی که محسن مسلمان زد، به صورت اسماعیلی برخورد کرد و باعث شد بازی چند دقیقه متوقف شود.

دقیقه 26: رابسون روی پای وحید امیری تکل رفت و یک کارت زرد گرفت.

دقیقه 29: کاوه رضایی قصد داشت در سمت چپ زمین صاحب توپ شود که سید جلال حسینی زودتر از او به توپ رسید و البته با خطای مهاجم استقلال متوقف شد.

دقیقه 30: ارسال رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی را مهدی طارمی با پشت سر زد که با اختلافی بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و ضربه خود را زد که مهدی رحمتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 33: کاوه رضایی توپ را در سمت چپ زمین به علی قربانی رساند اما ضربه زمینی او از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال امید ابراهیمی از سمت راست توسط مدافعان پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 36: توپ در یک رفت و برگشت به محسن مسلمان رسید اما شوت محکم او به خسرو حیدری برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 38: حسین ماهینی در میانه میدان امید ابراهیمی را سرنگون کرد و اجازه پی‌ریزی ضد حمله را نداد که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 41: رامین رضاییان ضربه ایستگاهی زیبایی را از پشت محوطه جریمه استقلال زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 43 (گل): کاوه رضایی در محوطه جریمه صاحب توپ شد. وی که سید جلال حسینی را مقابل خود داشت، با یک ضربه زمینی پای چپ، توپ را دور از دستان بیرانوند به گل سوم استقلال تبدیل کرد.

سومین گل استقلال در دربی 84 + فیلم 

دقیقه 2+45: ارسال پرسپولیسی‌ها می‌توانست گل دوم این تیم را به دنبال داشته باشد اما مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

نیمه دوم

دقیقه 46: مهدی طارمی در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما علیرضا فغانی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 51: ارسال فرشاد احمدزاده را مهدی طارمی با ضربه سر زد که در میانه راه به مدافع استقلال برخورد کرد و به راحتی در اختیار رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 56: پاس فوق‌العاده سروش رفیعی، طارمی را در موقعیت تک‌به‌تک با رحمتی قرار داد اما کاپیتان استقلال به زیبایی توپ را با پا دفع و در ادامه جمع کرد.

دقیقه 60: علیرضا منصوریان اولین تعویض خود را انجام داد. علی قربانی، مهاجم استقلال از زمین بیرون رفت و سید مجید حسینی، مدافع این تیم جای او را در ترکیب گرفت.

دقیقه 62: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: برانکو در اولین تعویض خود رامین رضاییان را از زمین بیرون کشید و علی علیپور را به زمین فرستاد. رضاییان با ناراحتی از میدان بیرون رفت و حتی مچ‌بندش را به زمین انداخت.

دقیقه 68: مجتبی حقدوست به جای خسرو حیدری در ترکیب استقلال قرار گرفت.

دقیقه 73: تعارف پادوانی و رحمتی نزدیک بود کار دست استقلال بدهد که در نهایت توپ توسط مدافعان استقلال دفع شد.

دقیقه 74: فرشید اسماعیلی به خاطر خطایی که روی حسین ماهینی انجام داد از فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 81: بازیکنان دو تیم درگیری لفظی پیدا کردند، تا جایی که رحمتی هم جلو آمد اما در نهایت با دخالت داور، موضوع ختم به خیر شد.

دقیقه 85: فرشید اسماعیلی جای خود را به فرشید باقری داد.

دقیقه 86: ضربه سر سید جلال حسینی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. در ادامه بار دیگر ضربه سر پرسپولیسی‌ها زده شد که رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 1+90: کاپیتان‌های دو تیم با هم درگیری شدیدی پیدا کردند. در ادامه سید جلال حسینی و مهدی رحمتی کارت زرد گرفتند.

دقیقه 3+90 (گل): سید جلال حسینی در شلوغی محوطه جریمه با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند.

دقیقه 3+90: رحمتی به دلیل تنه‌ای که به سید جلال حسینی زد، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. چون استقلال، تعویضی نداشت، سید مجید حسینی درون دروازه قرار گرفت.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری (68-مجتبی حقدوست)، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بهنام برزای، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی (85-فرشید باقری)، علی قربانی (60-سید مجید حسینی) و کاوه رضایی.

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید‌ جلال حسینی، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، رامین رضاییان (67-علی علیپور)، وحید امیری و مهدی طارمی.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: