کد خبر: ۹۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017
در پنجمين روز از بزرگداشت ايام ا... دهه فجر، مدير عامل موسسه اعتباري ثامن به اتفاق جمعي از مديران اين موسسه با حضور در مرقد امام راحل با آرمان هاي بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق کردند.
در پنجمين روز از بزرگداشت ايام ا... دهه فجر، مدير عامل موسسه اعتباري ثامن به اتفاق جمعي از مديران اين موسسه با حضور در مرقد امام راحل با آرمان هاي بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق کردند.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن، محمدابراهيم   محمد پورزرندي مدير عامل و مديران ستادي موسسه اعتباري ثامن ضمن حضور در مرقد مطهر امام خميني(ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن اداي احترام به مقام شامخ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر با آرمان‌هاي معمار کبير انقلاب اسلامي ايران تجديد بيعت کردند.

مدير عامل و کارکنان موسسه در ادامه اين مراسم با حضور در گلزار شهداي انقلاب اسلامي و شهداي هشت سال جنگ تحميلي و شهداي 72 تن انقلاب با غبار روبي و عطر افشاني مزار آنان ياد و خاطره رشادت ها و دلاورمردي هاي آن قهرمانان هميشه تاريخ را گرامي داشتند.

شرکت کنندگان در اين مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شامخ معمار کبير انقلاب اسلامي با آرمان هاي والاي امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق کردند.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در اين مراسم ضمن گراميداشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام الله فجر به بيان اهميت نقش مردم در پيروزي انقلاب پرداخت و اظهار داشت: پيروزي ملتي بي سلاح بر رژيمي که اتکاي آن به قدرتمند ترين دولتهاي جهان غير قابل انکار بود تاريخي را رقم زد که هيچگاه فراموش نخواهد شد.

محمدابراهيم پورزرندي گفت: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران يکي از رخدادهاي بي نظير تاريخ معاصر است چرا که ملت ايران با وحدت و همدلي بي نظير و به رهبري امام خميني(ره) با انقلاب اسلامي حکومت شاهنشاهي را در اين کشور ريشه کن کرد و دست استکبارگران را از منافع ملت کوتاه کرد.

وي اضافه کرد: بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي با راهبري انقلاب اسلامي شتاب و پيشرفت همه جانبه بر منباي الگوي حکومتداري ديني را براي ملت سرافراز ايران به ارمغان آوردند و کشور ايران به برکت وجود ايشان به استقلال کامل رسد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: