کد خبر: ۹۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017
بانكداري ايراني - بانک صادرات همراستا با سیاست های اقتصادی دولت یازدهم و به منظور افزایش رونق اقتصادی و رشد توليد، در سال جاری گام‌های مهمی برداشته و اقدام به اعطای تسهیلات در بخش های کلیدی اقتصادی کشور کرده است .
 بانكداري ايراني - بانک صادرات همراستا با سیاست های اقتصادی دولت یازدهم  و به منظور افزایش رونق اقتصادی و رشد توليد،  در سال جاری گام‌های مهمی برداشته و اقدام به اعطای تسهیلات در بخش های کلیدی اقتصادی کشور کرده است .

به گزارش  بانكداري ايراني ، بر اساس صورتهای مالی بانک صادرات ، این بانک در 6 ماهه نخست سال جاری در اعطای تسهیلات نسبت به سال گذشته بیش از 15 درصد رشد داشته و از رقم  661هزار و 746 میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در این دوره در سال 94 به رقم  761 هزار و 909 میلیارد ریال رسید. 

علاوه براین و با توجه به سیاست های دولت مبنی بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی صنایع کوچک و متوسط و ارتقای توان رقابت پذیری آن ها، همچنین با عنایت به نقش برجسته و حساس واحدهای تولیدی یاد شده در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی؛ ایفای نقش موثرتر و کاراتر از سوی شبکه بانکی کشور را مي طلبد. در این راستا، بانک صادرات ایران نیز با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات و استفاده از ظرفیت های ممکن در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اعطای تسهیلات به بخش ها و بنگاه های کوچک و متوسط گام برداشته است. 

 بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این بانک تا پایان دي ماه سالجاري ١٩هزار و ٥٢٣میلیارد ریال تسهیلات را به  يك هزار و ٨٤٦طرح اقتصادی پرداخت کرده که اقدام راهگشای بانک در این زمینه نقش بسزایی در افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در سراسر کشور داشته است و در میان شبکه بانکی نیز از این لحاظ جایگاه ممتازی را برای بانک صادرات ایران رقم زده است.  تسهیلات اختصاص یافته اين بانک در بخش های مختلف از قبیل: تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، در تمامی استانها بوده و با توجه به تاکید و برنامه های ابلاغی از سوی مدیر عامل، تداوم اين روند همچنان در دستور كار بانك مي باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: