سرپرست مديريت مناطق آزاد تجاري صنعتي موسسه اعتباري ثامن: با اندازه گيري کيفيت خدمات،ميتوان نقاط قوت و ضعف خدمات ارائهشده را شناسايي و برنامههاي جامع و مدوني براي بهبود کيفيت و ارتقاء رضايت مشتريان ارائه داد.
روحالله انصاري يکتا بابيان اينکه کيفيت خدمات عامل مهمي در موفقيت و بقا در بخش بانکداري است افزود: با توجه به افزايش شدت رقابت شناسايي عوامل مؤثر بر کيفيت خدمات و ميزان اهميت آن از ديدگاه مشتريان ضرورتي غيرقابلانکار است.
وي در ادامه تصريح کرد:رشد بازارهاي گوناگون مالي و رقابت شديد بين رقبا و نياز مردم به خدمات بانکي منجر به مشتريگرايي در بانکها و تلاش بيشتر بهمنظور تجهيز منابع و هدايت آن بهسوي طرحهاي اقتصادي و خواستههاي مشتريان شده است.
انصاري يکتا در انتها حفظ بقاي سازمان و دستيابي به اهداف را درگرو جلب اعتماد و رضايت مشتريان دانست.