کد خبر: ۹۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - 03 February 2017
طی گزارش عملکردی بیمه ملت طی 10 ماهه منتهی به 30 دی ماه سال جاری ، این شرکت 3هزار و 37 میلیارد ریال بیمه نامه فروخته که نزدیک به 14 درصد از این بیمه نامه های صادره متعلق به بیمه عمر و زندگی و 5درصد متعلق به بیمه مسولیت و 65 درصد متعلق به بیمه های ثالث و درمان است.
 بانكداري ايراني -بیمه ملت که  اخیرا آگهی  افزایش سرمایه 250 میلیارد ریالی خود را منتشر کرده است طی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه سال  جاری بیش از 75 درصد از  پیش بینی سالیانه  خودرا پوشش دهد که با توجه به افزایش سرمایه و تحصیص سود به سهام بیشتر نشان از عملکرد مناسب شرکت طی این 9 ماهه دارد زیرا محاسبه سود  با فازیش 250 میلیون سهم بیشتر صورت  گرفته  و با وجود  این مساله شاهد پوشش 75 درصدی  سود طی 9 ماه هستیم.

به گزارش  بانكداري ايراني ،  طی گزارش عملکردی  بیمه ملت طی 10 ماهه منتهی به 30 دی ماه سال جاری ، این شرکت 3هزار و 37 میلیارد ریال بیمه نامه فروخته که نزدیک به 14 درصد از این بیمه  نامه های صادره متعلق به بیمه عمر و زندگی و 5درصد متعلق به بیمه مسولیت و 65 درصد متعلق به بیمه های ثالث و درمان است. 

بر اساس این گزارش،  سود انباشته شرکت که در آینده امکان افزایش سرمایه بیشتر را به شرکت می  دهد  طی 9 ماه توانست رشد بیش از 9 درصدی را تجربه کند  و از رقم 427 میلیارد ریال به رقم 467 میلیارد ریال رسید . سود خالص شرکت در این دوره رقم 358 میلیارد ریال است. 
همچنین ، در این دوره مورد بررسی موجودی نقد شرکت با افزایش 150 درصدی از رقم 168 میلیارد ریالی به رقم 421 میلیارد ریال رسید. 

گفتنی است که سهام شرکت بیمه ملت از سوی هزاران نفر از بازنشستگان گرامی  خریداری شده و از حمایت مردمی  برخوردار شده است. 

شایان ذکر است که این شرکت بیمه‌گری در حال حاضر نزدیک به 2 درصد از سهم بازار بیمه ایران را در ختیار دارد.  وبه لحاظ تعداد بیمه نامه های صادر با رشدی قابل توجه نزدیک به 4 درصد از سهم بازار بیمه ایران را به خود اختصاص داده است. 

عملکرد  شرکت بیمه ملت طی 10 ماهه منتهی به دی ماه سال 1395 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: