کد خبر: ۹۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - 24 January 2017
بانكداري ايراني - نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در روز 4 بهمن ماه 1395 برگزار شد.
بانكداري ايراني -  نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در روز 4 بهمن ماه 1395 برگزار شد.

سازمان مدیریت صنعتی هرساله با نگاه کلان و ملی و با شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکتهای ایرانی با رتبهبندی آنها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی اقدام به تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) می نماید. این سازمان با تهيه اين فهرست تلاش می کند تصويری قابل اعتماد از چگونگي تغييرات در آرايش بنگاه‌هاي بزرگ كشور و صنايع و فعاليت‌هاي اقتصادي مختلف در كنار يكديگر ارايه نماید. 

امسال نیز همچون سالهای قبل، 500شرکت برتر کشور در گروههای مختلف مورد مقایسه قرار گرفتند و نتیجه آن در همایشی که با حضور نمایندگان برترین شرکتها برگزار شد به اطلاع عموم رسید. 

یکی از جذابترین و پرشتاب ترین گروههای رتبه بندی IMI-100 گروه رایانه و فعالیتهای وابسته است که طی سالهای گذشته همواره با رشد چشمگیر مواجه بوده است. 

امسال در گروه رایانه و فعالیتهای وابسته نام تجارت الکترونیک پارسیان با نام تجاری پپکو در رتبه 131 جدول این شرکتها خودنمایی می کند.  تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان یکی از شرکتهای ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک، با تکیه بر دانش روز و با ایجاد فضای خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زمانی کوتاه دست آوردهای بزرگ و قابل افتخاری را کسب نماید 

لذا با استناد به رتبه بندی IMI-100  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (از نظر فروش و درآمد) با ارتقاء ۱۸ پله ای نسبت به سال گذشته رتبه ۱۳۱ را در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور به خود اختصاص داد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: