کد خبر: ۹۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - 22 January 2017
با 10 تا 15 درصد پیشرفت به جایی نخواهیم رسید و طرحی در دستور کار داریم که با کمک انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی یک جهش در کشور ایجاد کنیم.
 وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: با 10 تا 15 درصد پیشرفت به جایی نخواهیم رسید و طرحی در دستور کار داریم که با کمک انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی یک جهش در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش میزان، محمدرضا نعمت‌زاده، در همایش تجلیل از پیش کسوتان و کارآفرینان حوزه اقتصادی که به یاد حاج امین‌الضرب موسس اتاق بازرگانی تهران در تالار وحدت برگزار شد، گفت: در کشورهای صنعتی افتخار بسیاری از بنگاه‌های صنعتی آن است که از قدمت و سال تاسیس خود بگویند، ولی ما متاسفانه در این زمینه کمتر توفیق داشته‌ایم، اما به همت اتاق بازرگانی تهران قدمت 133 ساله این اتاق امروز زنده شده است.

وزیر صنعت با بیان اینکه کشور ما نیاز به توسعه و پیشرفت‌دارد، افزود: این کار را کسانی می‌توانند انجام دهند که ظرفیت و توانایی آن را داشته باشند و همانند امین الضرب‌ها باید جلو بیفتند و بقیه هم آن را پیگیری کنند.

نعمت زاده تصریح کرد: اگر 200 نقطه اقتصادی را انتخاب کرده و پیشگام قرار دهیم، بقیه می‌توانند با پیروی از آنها توسعه و پیشرفت را رقم بزنند، در این راستا طرحی را در دست کار داریم، تا با کمک تشکل‌ها و انجمن‌ها بتوانیم یک جهش بزرگ در کشور ایجاد کنیم، چرا که باید جبران مافات کرد و عقب‌ماندگی 8 سال دوران جنگ و سالهای تحریم را جبران کنیم. 

وی با بیان اینکه باید صنعت با سرعت بیشتر پیش برود، گفت: با 10 تا 15 درصد پیشرفت به جایی نخواهیم رسید و باید سریع‌تر حرکت کنیم.

 این برای نخستین بار است که از کارآفرینان و پیشروان حوزه اقتصادی و تولید در کشور به همت اتاق بازرگانی تهران تجلیل می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: