کد خبر: ۹۱۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - 20 January 2017
بانكداري ايراني - بانک قوامین در شش سال گذشته همواره سعی کرده است تا وضعیت دارایی و سرمایه خود را به وضع مطلوبی رسانده و نسبت به دیگر بانکها در این حوزه موفق تر عمل کرده است.
  بانكداري ايراني -   بانک قوامین در شش سال گذشته همواره سعی کرده است تا  وضعیت دارایی و سرمایه خود را به وضع مطلوبی رسانده  و نسبت به دیگر بانکها در این حوزه موفق تر عمل کرده است. 

به گزارش   بانكداري ايراني ، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30 بهمن ماه 1393   افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 4 هزار میلیارد ریال به 8هزار میلیارد ریال می رساند این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ است که در 5 دی ماه سال جاری در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 بر اساس این گزارش ، این افزایش سرمایه می تواند با افزایش کفایت سرمایه و بالابردن  قدرت تسهیلات دهی بانک قوامین  شرایط خوبی را برای بانک مهیا کند . در حال حاضر با 4 هزار میلیارد سرمایه رقم 110 ریال سود خالص پس از کسر مالیات برای هر سهم برای سال 94 در نظر گرفته است  

علاوه بر سرمایه ، بانک قومین در 6 سال گذشته با رشد چشم گیر دارایی روبرو شده و  وضعیت ریسک شرکت بهبود یافته است زیرا در برابر بدهی شرکت وضعیت مناسب تری داشت .


بر اساس جدول بالا ،  دارایی های بانک قوامین  در سال 89 رشدی 40درصدی، در سال 90  معادل 33.2 درصدی ، در سال 91 معادل 55.1 درصد ، در سال 92 معادل 25.8 درصد ،  در سال 94  معادل 34.1 درصد و در  سال 94  معادل 27 درصد رشد را تجربه کرده و از رقم 129 میلیارد ریال در سال 1389 به  رقم  576 میلیارد ریال  در سال 94 رسید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دارابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
جمع دارایی های بانک نوید بخش و مطلوب است. سوال این است که چرا سود سهام های 93 و 94 و الان هم 95 تقسیم نمی گردد. لطفاً شفاف سازی کنید. باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: