کد خبر: ۹۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵ - 18 January 2017
مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس با اعلام ۴ شکایت از شرکت کنتورسازی از بازداشت مدیر مدیرعامل این شرکت با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس با اعلام ۴ شکایت از شرکت کنتورسازی از بازداشت مدیر مدیرعامل این شرکت با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.

 محمدعلی شیری زاده با اشاره به جلسه امروز مراجع قاضی و بازداشت مدیر مدیرعامل شرکت کنتورسازی با قرار وثیقه 500 میلیارد تومانی به سنا گفت: بررسی این پرونده همچنان ادامه دارد و سازمان بورس با جدیت این پرونده را پیگیری خواهد کرد تا سهامداران به حقوق خود برسند.

وی با بیان اینکه این پرونده به شکل ویژه و با سرعت زیاد پیگیری می شود، تصریح کرد: دادسرایی که مسوول پیگیری این پرونده است از اهمیت آن مطلع و با جدیت پیگر آن است.

به گفته این مقام مسئول، سازمان بورس شهریور امسال به دلیل تخلفات مدیران کنتورسازی موضوع را طی شکواییه به مراجع قضایی اعلام کرد. طی پیگیری های لازم و ارائه مستندات جلساتی با مراجع قضایی برگزار و توضیحات لازم داده شد.

شیری زاده با بیان اینکه علاوه بر مدیران شرکت، اقامه دعوی برای حسابرس و شکواییه ای از طرف سهامداران و با امضای نمایندگان سهامداران ثبت و تنظیم شده، گفت: از حسابرس نسبت به تخلفات از وظایفی که داشته شکایت شده و قبل از اقدامات قضایی از حیث انضباطی فعالیت حسابرس به تعلیق در آمده است.

وی خودداری از ارائه اطلاعات، عدم رعایت ماده 16 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی، ارائه اطلاعات خلاف واقع به سازمان بورس و اوراق بهادار و تخلف در تهیه صورت های مالی را 4 عنوان شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: