کد خبر: ۹۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۵ - 09 January 2017
معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد با حضور درجشن خانوادگی عترت استان کرمانشاه، گفت: امانت داری مهم ترین رکن فعالیت در نظام بانکی است.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد با حضور درجشن خانوادگی عترت استان کرمانشاه، گفت: امانت داری مهم ترین رکن فعالیت در نظام بانکی است.

 به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه - محمد اکبری- معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) با بیان کلامی گهر بار از امام علی (ع) خوشبختی را دوری کردن از حرام، طلب حلال و فراهم آوردن آسایش و رفاه برای خانواده عنوان کرد.

وی ضمن بر شمردن نقش برجسته زنان در فعالیت های اقتصادی، افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند زنان به لحاظ آمار نیمی از جامعه ولی از نظر آثار، کل جامعه به شمار می آیند.

اکبری فعالیت در حرفه بانکداری را پر استرس دانست و تصریح کرد: امانت داری مهم ترین رکن فعالیت در نظام  بانکی است لذا بانک ها با پذیرفتن نقش واسط، می توانند پول را به صورت صحیح به گردش در آورند و موجبات رشد و رونق اقتصادی کشور را فراهم نمود.  

معاون پشتیبانی و مهندسی در ادامه موضوع فراهم شدن مسیر ارتقاء شغلی را از خواسته های به حق همکاران بانک بر شمرد و از آنها خواست تا با تلاش و بُروز شایستگی های شخصی و شغلی زمینه های این امر را فراهم نمایند.

اکبری با برشمردن تدین و تکنیک به عنوان دو معیار شایستگی افراد گفت:  باید در حوزه تکنیک برتوانمندی های خود بیفزاییم و با غلبه بر چالش های محیطی مسیر ترقی را راحت تر بپیماییم.

وی خاطر نشان کرد: باید علاوه بر فعالیت های بانکی با مشتری مداری، سنجیده عمل کنیم تا بتوانیم سیاست های اصلی بانک در سال جاری که ارتقاء سودآوری، مدیریت مطالبات معوق و فروش دارایی های راکد است را محقق نماییم.

اکبری با مطرح کردن رفاه و معیشت کارکنان به عنوان یکی ازدغدغه های اصلی بانک به تاسیس شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت: از جمله وظایف این شرکا رفع موانع و ایجاد امنیت شغلی بیشتر برای نیروهای شرکتی و پاره وقت می باشد.

معاون پشتیبانی و مهندسی ضمن یاد کردن از اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد کشورمتذکر شد که  باید با تاسی از  منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از تولید ملی و کار آفرینی حمایت و جلوی حدر رفت منابع را بگیریم.

در ادامه مراسم کامران شاه حسینی- رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه-  ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های همکاران با ارائه گزارشی از وضعیت استان، گفت: دستاوردهای بانک را مرهون زحمات شما خانواده های محترم است که با ایجاد محیطی آرام، موجبات موفقیت های چشم گیر را فراهم کردید.

گفتنی است این مراسم با برنامه های متنوع و مختلف آموزشی، تفریحی و سرگرمی ادامه داشت و در پایان نیز از خانوادهای همکاران تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: