کد خبر: ۹۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۵ - 04 January 2017
هوشنگ خندان دل، معاون عمرانی امور شهری و روستایی وزیر کشور در افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل شهری ایران که با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری است، از غرفه شرکت توسعه همیان شهر بازدید و دقایقی با مدیر عامل شرکت گفت و گو کردند.
هوشنگ خندان دل، معاون عمرانی امور شهری و روستایی وزیر کشور در افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل شهری ایران که با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حال برگزاری است، از غرفه شرکت توسعه همیان شهر بازدید و دقایقی با مدیر عامل شرکت گفت و گو کردند.

خندان دل در ابتدای ورود به غرفه، از خدماتی که شرکت توسعه همیان به شهروندان با صدور کارت شهروندی ارائه کرده است ابراز تشکر و قدردانی کرد و گفت: بانک شهر در همه زمینه‌ها به شهرداری‌های کل کشور کمک می‌کند. از این بایت سپاسگزاریم و امیدوارم در این راه همیشه موفق باشید.

علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر اشاره کوتاهی به خدمات کارت شهروندی داشت و به توضیح عملکرد این کارت در حوزه حمل و نقل عمومی پرداخت و اذعان کرد: خدمات چند منظوره ما روی همه مدیاها فعال شده است. کارت شهروندی بانک شهر که کارتی دو منظوره است، کارت بلیت مترو و NFC موبایل این خدمات را ارائه می‌دهند و آماده خدمت رسانی به همه بانک‌ها در زمینه صدور کارت هستیم زیرا خدمت به حمل و نقل عمومی کشور جزو وظایف ذاتی و اصلی ما و بانک شهر است.

معاون عمرانی وزیر کشور پس از بازدید از خدمات شرکت توسعه همیان شهر عنوان کرد: بی جهت نیست که بانک شهر عنوان برترین را در خیلی از حوزه‌ها کسب کرده است. امید که هر روز بهتر و موفق‌تر باشید.

بیش از صد سازمان داخلی، جدیدترین تولیدات، خدمات و تکنولوژی‌های نوین حمل و نقل شهری را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند که برخی از شرکت‌های خدماتی حاضر در نمایشگاه، شرکت دنیای پردازش، بانک انصار، بیمه شهر، سازمان اتوبوسرانی مشهد، اصفهان، قزوین، خوزستان، اسنپ و گروه قطعات خودرو عظام هستند.

استفاده از فناوری‌های روز دنیا در حمل و نقل شهری، برنامه ریزی برای کمک به کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت، رقابت پذیری تولیدات ملی، تحقق اقتصاد مقاومتی، هم افزایی توان داخلی و عرضه توانمندی‌های رقابت پذیر کشور، انتقال دانش فنی و تکنولوژی روز و کارآمد به کشور در راستای رشد کیفی و کمی محصولات داخلی، توسعه صادرات غیر نفتی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش تولید رقابتی، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل مسافر، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی، بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهر‌ها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل شهری است.

نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنعت حمل و نقل شهری از ۱۴ تا ۱۷ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب آماده بازدید علاقمندان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: