کد خبر: ۸۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 20 December 2016
بانكداري ايراني - شرکت بیمه رازی سال 95 را متفاوت با سالهای دیگر سپری می کند . این شرکت در عرصه های بین المللی توانست به توفیقاتی دست یابد و علاوه بر آن ، در داخل نیز در حوزه مالی و سود آوری ، پوشش ریسک و سطح توانگری مالی ، کسب درآمد از محل صدور حق بیمه ، رشد خوبی را تجربه کرده است .
بانكداري ايراني -شرکت بیمه رازی  سال 95 را  متفاوت با سالهای دیگر سپری می کند . این شرکت در عرصه های بین المللی  توانست  به توفیقاتی دست یابد و علاوه بر آن ،  در  داخل نیز  در حوزه مالی و سود آوری  ،  پوشش ریسک و سطح توانگری  مالی ، کسب درآمد از محل صدور حق بیمه ،  رشد خوبی را تجربه کرده است .

به گزارش بانكداري ايراني  ، بیمه رازی در  شش ماه ابتدای سال توانست بیش از 50 درصد از سود سال جاری را پوشش داده است. این شرکت برای سال 95 معادل 338 ریال  سود در نظر گرفت که توانست  طی شش ماه 171  ریال سود شناسایی کند.

بر اساس این گزارش ،  بیمه رازی که پس از اخذ رتبه بین المللی از سوی CI اروپا اخیرا به عضویت بنیاد مدیریت کیفیت اروپا(EFQM)  درآمده است در درون فضای اقتصادی  ایران نیز دارای توفیقاتی است .

بیمه رازی تصمیم دارد سرمایه شرکت از 625.852 میلیون ریال را  افزایش داده و به رقم 2.000.000 میلیون ریال برساند . این افزایش سرمایه از محل مطالبات  بوده و 1.374.148 میلیون ریال از این افزایش از محل آورده نقدی صورت خواهد گرفت.

بیمه رازی در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت که  در اجرای ماده ۶ آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی مؤسسات بیمه (شماره ۶۹) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس آخرین صورت های مالی، نسبت توانگری مالی آن شرکت برای سال مالی ۱۳۹۴ (سطح یک)، مورد تأیید بیمه مرکزی ج.ا.ا می‌باشد. 

 این شرکت در شش ماهه ابتدای سال 95 توانست  نسبت به دوره مشابه در سال قبل  بیش از 66 درصد در تولید حق بیمه رشد داشته و از رقم  2.638.595 میلیون ریال به رقم 4.385.484 میلیون ریال رسید.  بر اساس این تولید حق بیمه 3.463.633 میلیون ریال درآمد نصیب شرکت شده است. هرچند باید به  افزایش  91 درصدی خسارت  شرکت  نیز  اشاره کرد که بر این اساس به رقم 2.851.887 میلیون ریال رسید.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: