کد خبر: ۸۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - 17 December 2016
شرکت به سازان ملت یکی از شرکتهای مهم زیر مجموعه بانک ملت با رشد 1879 درصدی در درآمد عملیاتی همراه شده و از رقم 283.504 میلیون ریال در شش ماهه ابتدای سال 94 به رقم 5.609.985 میلیون ریال در شش ماه ابتدایی سال 95 رسید که رشد قبل توجهی بوده و می تواند در عملکرد بانک ملت در پایان سال 95 تاثیر مثبتی بگذارد .
بانكداري ايراني -شرکت به سازان ملت یکی از شرکتهای مهم زیر مجموعه بانک ملت با رشد  1879 درصدی در درآمد عملیاتی همراه شده  و از رقم 283.504 میلیون ریال در  شش ماهه ابتدای سال 94 به رقم 5.609.985 میلیون ریال  در شش ماه ابتدایی سال 95 رسید که رشد قبل توجهی بوده و می تواند در عملکرد بانک ملت  در پایان سال 95 تاثیر مثبتی بگذارد . 

به گزارش بانكداري ايراني ، در دوره شش ماه مورد بررسی ،  سود خالص شرکت بهسازان ملت در سال 94 رقم 29.791 میلیون ریال بوده و در سال 95 با رشد379 درصدی به مبلغ  142.832 میلیون ریال  رسید.

سود انباشته پایان دوره  شرکت در سال 94 میبلغ  473.551 میلیون ریال بوده که در شش ماهه ابتدای سال 95 با رشد 11 درصد به رقم 527.555 میلیون ریال رسیده است. 

گفتنی است که  شرکت بهساز مشارکتهای ملت در تاریخ 25/07/1367 طی شماره 71670 بانام اولیه تولیدی وصادراتی  بانک ملت(سهامی خاص)  تاسیس شد ودر سال 1379 باتوجه به برخی تغییرات نگرش ها در بانک این شرکت به نام شرکت بهساز مشارکتهای ملت تغییر نام یافت و در سال 1382 نوع آن از سهامی خاص به سهامی عام تغییر پیدا کرد. شرکت بهساز مشارکتهای ملت در حقیقت یک شرکت مادر و هلدینگ است که با تحت پوشش داشتن 12 شرکت (سهامدار عمده) در راستای تحقق اهداف عالیه بانک ملت، دستیابی به برنامه های کلان مشروحه ذیل راهدف گذاری نموده است. 

شرکتهای زیر مجموعه بهسازان عبارتند از شرکت چاپ بانک ملت ، شرکت کرپ ناز ، شرکت آزاد راه  تهران ساوه ، شرکت توسعه بازار یابی و فرشاد ماد ، شرکت راهبری صنایع بهساز ، شرکت مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح ، شرکت خدمات  پشتیبانی و مهندسی بهسامان ملت،  شرکت پی ریز بنیان مرصوص بهساز، شرکت خانه سازی ایرداک، شرکت ساخمانی بانک ملت ، شرکت ریسندگی و بافندگی بهریس،  شرکت الماسه ساز  هستند. 

موضوعات اجرایی شرکت  بهسازان ملت 

1- ایجاد و اداره انواع شرکتهای تولیدی و بازرگانی و خدماتی، مشارکت با شرکتهای (اعم از مشارکت مدنی و حقوقی) و سرمایه گذاری درسهام شرکتها.

2- استفاده از تسهیلات مالی اعتباری بانکهاو مؤسسات اعتباری در راستای اهداف شرکت.

3- ارائه خدمات فنی، مالی، اعتباری، تضمینی،اقتصادی و مدیریت.

4-مبادرت به کلیه امور و عملیاتی که بطورمستقیم و یا غیر مستقیم برای تحقق هدف شرکت لازم و یا مفید بوده و یا در جهتاجرای موضوع شرکت ضرورت داشته باشد.

5- بررسی و تهیه طرحهای توجیهی اعم از فنی، مالی و اقتصادی.

6- انجام کلیه معاملات و عملیات تجاری موضوع قانون تجارت و سایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اعم از بازرگانیداخلی و خارجی.

7-مشارکت مستقیم درامرگسترش صادرات غیرنفتی در راستای اهداف عالیه و بلند مدت جمهوری اسلامی ایران، خرید و فروش، بسته بندی و برحسب مورد ایجاد واحدهای تولیدی ذیربط جهت عرضه کالاهای صادراتی مجازدر بازارهای خارجی و واردات اقلام مجاز و مورد نیاز و کلیه عملیات بازرگانی در چارچوب مقررات و قوانین موضوعه.

8-برنامه ریزی و اقدام مستقیم و غیر مستقیم در جهت سرمایه گذاریهای کوتاه مدت و بلند مدت در سهام شرکتها اعم از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار و سایر شرکتهای سهامی و خرید و فروش سهام با توجه به قوانین و مقررات موضوعه.

9-ایجاد ، تأسیس واداره شرکتها وشعب مرتبط با موضوع فعالیت شرکت.

10اقدام مستقیم در امر صادرات کالاهای غیر نفتی بمنظور تأمین ارز مورد نیاز سایر شرکتهای وابسته و تابعه و یا اقلام مورد نیاز عمومی.

11-انجام خدمات بازرگانی عمومی بالاخص مورد نیاز شرکتهای وابسته و تابعه

12-فروش و توزیع کالاهای تولید داخلی و یا وارده از خارج طبق شرایط و مقررات خارج کشور از طریق شبکه توزیع رسمی و تأثیرگذاری بالنسبه بمنظور سالم سازی توزیع داخلی و حذف واسطه های اضافی در جهت منافع مصرف کننده نهایی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: