کد خبر: ۸۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 14 December 2016
جلسه هم‌انديشي سرپرست مديريت شعب اردبيل با وکلا به‌منظور بررسي آخرين وضعيت پرونده‌اي تسهيلاتي با حضور و روساي دايره پيگيري و وصول مطالبات برگزار شد.
جلسه هم‌انديشي سرپرست مديريت شعب اردبيل با وکلا به‌منظور بررسي آخرين وضعيت پرونده‌اي تسهيلاتي با حضور و روساي دايره پيگيري و وصول مطالبات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن سرپرست مديريت شعب اردبيل در اين جلسه با تأکيد بر پيگيري و کاهش آمار مطالبات  گفت: با ارسال اخطارهاي کتبي و شفاهي سعي در به‌روز شدن معوقات داشته باشيد و چنانچه اين پيگيري‌ها به نتيجه نرسيد. پرونده‌ها با رعايت دستورالعمل ها به سرپرستي ارسال تا در کوتاه‌ترين زمان مراحل قانوني خود تا وصول مطالبات بگذاريد.

مهدي ميري افزود: وکلا در احقاق حقوق موسسه تلاش مضاعف داشته باشند و پرونده‌اي بدون نتيجه يا نيمه‌کاره رها نشود .

وي با تأکيد بر ارتباط مستمر وکلا با دايره حقوقي تصريح کرد : آخرين اقدامات انجام‌شده در مورد پرونده‌هاي اقدامي هرروز جمع‌بندي و به اطلاع سرپرستي برسد تا ضمن ايجاد هماهنگي‌هاي لازم روند انجام امورات پرونده‌اي اقدامي تسريع شود.
وي اضافه کرد: نبايد جريان هيچ پرونده‌اي به‌خصوص پرونده‌هاي با مبالغ بالا در کاغذبازي روزانه کند شود.

مهدي ميري همچنين با اشاره و بررسي آمار معوقات سرپرستي اردبيل گفت: برنامه سرپرستي اردبيل پيگيري معوقات در شعب و کاهش حجم پرونده‌اي ارسالي به مراکز قضايي است. اما در صورت نرسيدن به نتيجه مطلوب، پرونده به قيد فوريت براي طرح در مراکز قضايي به وکلا موسسه وا‌گذار مي‌شود.

سرپرست مديريت شعب اردبيل  اظهار کرد: تأکيدهاي مکرر بر پيگيري مطالبات منجر به کاهش رشد مطالبات  در استان اردبيل شده که اين مهم نتيجه تلاش همه‌جانبه و خستگي‌ناپذير تمامي کارکنان است.

وي با اشاره به فرصت باقي‌مانده از سال خاطرنشان کرد: تلاش يک‌ساله همکاران در چند ماه آتي جمع‌بندي خواهد شد لذا از همه همکاران و وکلا انتظار داريم در مدت باقي‌مانده تا پايان سال با هوشياري و تلاش به اهداف موردنظر سازمان دست پيدا کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: