کد خبر: ۸۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 14 December 2016
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین اعلام کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی، ظرفیت مجتمع گوشت زیاران بطور کامل فعال می‌شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین اعلام کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی، ظرفیت مجتمع گوشت زیاران بطور کامل فعال می‌شود.

 منوچهر حبیبی دردیدار و نشست مشترک با معاونین بانک آینده کشور درخصوص پرداخت تسهیلات برای فعال کردن کامل مجتمع گوشت زیاران و همچنین تسهیلات به اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ برای رونق صادرات تاکید کرد.

وی افزود: در این خصوص مقرر شد صندوق توسعه ملی و بانک آینده همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: حجم تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان قزوین سالانه 56 هزار تُن است که تا 120 هزرا تُن قابل افزایش است و یکی از کالاهای صادراتی است که می توان در این خصوص برنامه‌ریزی جدی داشت.

وی گفت: شرکت و مجتمع گوشت زیاران هم یکی از انگشت شمار مراکز توزیع گوشت کشور است که با فعال کردن آن تمامی ظرفیت‌های آن می‌توان 10 درصد از گوشت مورد نیاز کشور را تأمین کرد.

حبیبی ادامه داد: این شرکت تجهیزات و مقدمات اولیه را فراهم کرده و با ظرفیت حداقلی فعالیت خود را آغاز کرده که با پرداخت تسهیلات رونق دوباره ای به این واحد بازمی‌گردد و فرصت اشغال برای 500 نفر ایجاد می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: