کد خبر: ۸۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 06 December 2016
مشتريان به‌عنوان ارزشمندترين دارايي ما هستند و در اين رابطه موسسه اعتباري ثامن برنامه و سياست‌هاي خود را باهدف خلق حداکثر ارزش‌افزوده براي مشتريان تنظيم و به اجرا گذاشته است.
مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در بازديد از شعب استان خراسان رضوي عنوان کرد: مشتريان به‌عنوان ارزشمندترين دارايي ما هستند و در اين رابطه موسسه اعتباري ثامن برنامه و سياست‌هاي خود را باهدف خلق حداکثر ارزش‌افزوده براي مشتريان تنظيم و به اجرا گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، مصطفي ذوالقدر در اين بازديد تصريح کرد: نيروي انساني به‌عنوان بزرگ‌ترين سرمايه و دارايي هر سازماني محسوب مي‌شود و هيچ تحولي بدون مشاركت آنان اجرا و استمرار نمي‌شود.

وي با تأکيد بر اهميت حفظ مشتريان قديمي بيان داشت: شرايطي فراهم شود تا مشتريان قديمي حفظ و بتوانيم به شناسايي مشتريان جديد بپردازيم.

ذوالقدر در همين رابطه اضافه کرد: ارتباط مستقيم با مشتري و شنيدن حرف‌ها، پيشنهاد وي شرايط را براي نوعي بازاريابي مثبت فراهم مي‌سازد و آن‌ها را به مبلغاني رايگان تبديل مي‌کند.
مدير ناحيه دو موسسه اعتباري ثامن در بازديد جداگانه از شعب سرپرستي خراسان شمالي يکي از بارزترين ويژگي‌هاي مهم و کليدي هر سازمان را تغييراتي که در آن ايجاد مي‌شود دانست و تغييرات را موجب رشد و شکوفايي آن عنوان کرد.

ذوالقدر در جمع روساي شعب خراسان شمالي افزود: در بازار رقابت سازمان‌هاي چابک که اقدام به شناسايي نقاط ضعف و قوت و نيز فرصت‌ها و تهديدهاي خود مي‌کند مي‌توانند موفق عمل کنند.
 به گفته وي يکي از راه‌هاي چابک شدن سازمان و نيروي انساني مطالعه و به‌روز کردن دانش و اطلاعات آنان است. چراکه تغيير ديدگاه همکاران، از بين بردن محدوديت‌ها و استفاده از تمام ابزارها امکانات ازجمله راهکارهاي چابک شدن سازمان‌ها است.

وي با تأکيد بر حفظ مشتريان گفت: اولين گام براي حضور در بازار رقابت حفظ مشتريان و با ارتباط دائم با آنان است.

سرپرست استان خراسان رضوي نيز در بازديد مدير ناحيه دو از خراسان رضوي با اشاره به لزوم برنامه‌ريزي براي پيشبرد اهداف موسسه تصريح کرد: خصوصيات انسان پويا توانايي پيش‌بيني و برنامه‌ريزي براي تحقق اهداف از پيش تعيين‌شده است.

مسعود کيوانفر در خاتمه خاطرنشان کرد: بايد به مشتري از ديدگاه محترمانه نگريسته شود و در برخورد اول با مشتري بايد بانشاطي بر خواسته از علاقه از وي استقبال شود.

محسن محمدحسين پور مدير سرپرستي خراسان شمالي نيز در بازديد مدير ناحيه دو از خراسان شمالي اهميت برنامه‌ريزي هدفمند، تشکيل جلسات مستمر به‌منظور پيگيري امور، تيم سازي و حرکت تيمي گفت و خواستار تلاش مضاعف براي تحقق اهداف تعيين‌شده و افزايش سهم موسسه از بازار پولي استان شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: