کد خبر: ۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 17 November 2016
علیرضا فغانی یکی از نامزدهای بهترین داور فوتبال جهان شد. کاندیداهای بهترین سال جهان در فوتبال ، تحت عنوان «گلوب ساکر اواردز» معرفی شدند.
 علیرضا فغانی یکی از نامزدهای بهترین داور فوتبال جهان شد. کاندیداهای بهترین سال جهان در فوتبال ، تحت عنوان «گلوب ساکر اواردز» معرفی شدند.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، هر ساله مراسم معرفی بهترین داور فوتبال جهان در امارات برگزار می شود که کمتر از یک ماه مانده به این مراسم نامزدهای کسب جوایز در این مراسم اعلام شدند و نام فغانی،‌داور بین المللی کشورمان در لیست نامزدهای کسب جایزه بهترین داور جهان به چشم می خورد.

** نامزدهای بهترین داور سال 
علیرضا فغانی از ایران، مارک کلاتنبرگ از انگلیس، آنتونیو آگوئلار از السالوادور، نستور پیتانا از آرژانتین و باکاری پاپا گاساما از گامبیا به عنوان کاندیدهای بهترین داور سال انتخاب شده اند.

** نامزدهای بهترین بازیکن سال
کریستیانو رونالدو و گرت بیل از رئال مادرید، آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید، لیونل مسی از بارسلونا، جیمی واردی از لسترسیتی و گونزالو ایگواین از یوونتوس به عنوان کاندیدهای بهترین بازیکن سال در این لیست دیده می شود.

** نامزدهای بهترین تیم باشگاهی 
در این لیست نام تیم‌های لسترسیتی، رئال مادرید، سویا، مولده و لژیاورشو به عنوان کاندیدهای بهترین تیم باشگاهی جهان معرفی شده است.

** نامزدهای بهترین مربی سال
کلودیو رانیری از لسترسیتی، فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال، زین الدین زیدان از رئال مادرید، اونای امری از سویا و ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس به عنوان کانیدهای بهترین مربی سال برگزیده شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: