کد خبر: ۸۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 12 November 2016
بانكداري ايراني - لايحه صندوق بيمه حوادث طبيعي تهيه شده و به مجلس ارائه شده و از مجلس نيز به شوراي نگهبان ارائه شده است اما شوراي نگهبان به بخش‌هاي از اين لايحه ايراد گرفته و موضوع در حال پي‌گيري است.
بانكداري ايراني -    لايحه صندوق بيمه  حوادث طبيعي  تهيه شده و به مجلس ارائه شده و از مجلس نيز به شوراي نگهبان ارائه شده است اما شوراي نگهبان به بخش‌هاي از اين لايحه ايراد گرفته و  موضوع در حال پي‌گيري است.

رييس بيمه مركزي در گفت وگو با بانكداري ايراني ، با بيان مطلب فوق افزود: صندوق بيمه حوادث  طبيعي به دليل پوشش بيمه  حوادث خانواده‌ها بسيار حائز اهميت بوده و مي  تواند هزينه هاي شهروندان را كاهش دهد. 

عبدالناصر همتي در خصوص مشاركت شركت‌هاي بيمه گري در اين رشته از بيمه گري گفت:  در حال حاضر دستورالعملي براي شركت هاي بيمه گري ديگر تهيه نشده است،  اما بيمه ها در بخش  تكميلي اين رشته حضور خواهند داشت و  هر خانوار علاوه بر پرداخت 10هزار ريال  از طريق قبض هاي برق مي توانند از مابقي اين خدمات از طريق شركت هاي بيمه گري استفاده كنند.

رييس بيمه مركزي در خصوص ايرادات شوراي نگهبان اظهار كرد: به دليل اينكه موضوع اجباري بودن كسر 10هزار ريالي از خانوارها مطرح است ، شوراي نگهبان با اين مساله مخالفت كرده و موضوع در دست بررسي است . 

همتي در خصوص هزينه هاي خسارت بيمه حوادث طبيعي گفت :  در حال حاضر مقرر شده است تا 10 سال هزينه هاي بيمه حوادث طبيعي  مازاد بر پرداخت خانوارها را دولت پرداخت كند و طي 10 سال اين پرداخت از سوي دولت صفر شده و خانوارها كاملا اين مبلغ را پرداخت مي كنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: