کد خبر: ۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - 08 November 2016
بانكداري ايراني - بیمه البرز در ماههای اخیر توانست به توفیقاتی دست یابد که این شرکت قدیمی بیمه گری را همچنان در رده‌های نخست ثابت نگهدارد.
 بانكداري ايراني -   بیمه البرز در  ماههای اخیر توانست به توفیقاتی دست یابد که این شرکت قدیمی بیمه گری را  همچنان در رده‌های نخست  ثابت نگهدارد. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه گری البرز در هفته جاری به عنوان  پیشروترین شرکت در حوزه انفورماتیک شد. بر اساس رتبه بندي انفورماتيك شركت‌هاي بيمه كه از سوي بيمه مركزي انجام شد، بيمه البرز با كسب امتياز ۸۰.۳۳ از ۱۰۰ امتياز،‌ توانست رتبه اول انفورماتيك را در بين ۲۴ شركت بيمه فعال در صنعت بيمه به خود اختصاص دهد. بيمه البرز در شاخص خدمات الكترونيك و پرتال با كسب ۸۵ امتياز در صدر شركت‌هاي بيمه و ۲۳ امتياز بيشتر از ميانگين صنعت بيمه كسب كرده است.

همچنين اين شركت در شاخص بهره‌برداري از سنهاب امتياز كامل را به دست آورده است و پنج درصد بالاتر از ميانگين صنعت بيمه قرار دارد.در شاخص نرم‌افزارهاي پشتيباني و ستادي نيز بيمه البرز با كسب ۹۰ امتياز در صدر شركت هاي بيمه قرار دارد و ۲۴ امتياز بيش از ميانگين صنعت بيمه كسب كرده است.

شرکت بیمه البرز در سالهای  91 تا 94 سطح توانگری   127.5 را دارا بوده و  مانند همیشه در سطح یک توانگری قرار گرفته است. همچنین  بیمه البرز در 5  ماه بر اساس گزارش بیمه مرکزی 60.201.769 میلیون  ریال حق بیمه تولید کرد  که از سهم بازار این شرکت را به 6.28 درصد رسانده است .

بیمه البرز که برای سال 95 پیش بینی کرده است که بیش از 139 ریال سود محقق خواهد کرد ، توانست در سه ماه ابتدای سال با 37 ریال سود  حدود   27 درصد  آن را پوشش  دهد . همچنین این شرکت در شش ماه توانست با 71 ریال سود بیش از 51 درصد آن را پوشش دهد که این نشان از برنامه ریزی درست شرکت برای دست یابی به  اهداف شرکت است.

این در حالی است که سود عملیاتی شرکت  رشد 53 درصدی داشته و توانست از 135 ریال سود سالانه بیش از 71 ریال را محقق کند. بیمه البرز در شش ماه منتهی به 31 شهریور از محل فروش بیمه  حدود 8.657.219 میلیون ریال درآمد کسب کرده که معادل 50 درصد پیش بینی سالیانه بود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: