کد خبر: ۸۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 31 October 2016
با صدور حکمی از سوی هیئت‌مدیره سرمایه‌گذاری سامان مجد مسعود غلام‌زاده به‌عنوان مدیر جدید شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد سهامی خاص معرفی شد.
با صدور حکمی از سوی هیئت‌مدیره سرمایه‌گذاری سامان مجد مسعود غلام‌زاده به‌عنوان مدیر جدید شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد سهامی خاص معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد با حضور اعضا هیئت مدیره موسسه اعتباری ثامن و سرمایه‌گذاری سامان مجد، مدیران و معاونان شرکت برگزار شد.

محمدابراهیم پورزرندی، مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در این جلسه با تشکر از زحمات محمد جواد سلیمی مدیرعامل سابق شرکت ،بر اهمیت و جایگاه شرکت سامان مجد به‌عنوان بازوی مالی "ثامن" تأکید و اظهار داشت: پويايي، حرکت و توسعه همه‌جانبه اقتصادی از ويژگي‌هاي اصلی بازارهاي مالي است که امروزه با بهره‌گیری از ابزارهاي مالي جديدي همانند گروه‌های مالی و تخصصی، شرکت‌ها و سهامداران مناسب‌ترين گزينه را با توجه به توان مالي، ميزان سود پیش‌بینی‌شده از فعالیت‌های اقتصادی آینده و ميزان ریسک‌پذیری‌شان انتخاب می‌کنند.

پورزرندی ادامه داد: با توجه به ماهیت بازارهای پول که بازار مطالبات کوتاه‌مدت با گرایش به ابزارهای مالی با خاصیت نقد شوندگی سریع است و به دلیل ماهیت کوتاه‌مدت خود تبدیل به وجوه جمع‌آوری‌شده‌ای می‌شود که امکان سرمایه‌گذاری مالی را دارا نیست. نیازمند وجود گروه‌های مالی و تخصصی مانند شرکت سامان مجد به‌منظور برنامه‌ریزی، تأمین مالی و استفاده از وجوه جمع‌آوری‌شده درزمینه فعالیت‌های متنوع و پربازده اقتصادی هستیم.

مسعود غلام‌زاده مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد با تشکر از اعضای هیئت‌مدیره، به ترسیم فضای اقتصادی و بازار مالی و جایگاه موسسه اعتباری ثامن و شرکت سامان مجد در این فضای رقابتی پرداخت.

غلام‌زاده با عنوان اینکه نوآوري در بازارهاي مالي همراه با معرفي ابزارهای جديد، كارايي بازارهاي مالي را دوچندان می‌کند، افزود: نهادهای مالی با تجهیز منابع مالی کوتاه‌مدت و بلندمدت و تخصیص بهینه منابع و تضمین رشد نقش مؤثری در هدایت منابع به سمت تولید و ایجاد ارزش‌افزوده ایفا می‌کنند.

مسعود غلام‌زاده دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس ارشد بورس اوراق بهادار تهران و مدرس دروس تخصصی حسابداری و حسابرسی در دانشگاه علامه طباطبایی است. که تألیف 4 جلد کتاب در حوزه شرکت‌های هلدینگ و مسائل مالی و سرمایه‌گذاری و نگارش 30 مقاله علمی پژوهشی، ترویجی و تخصصی در حوزه‌های حسابداری، حسابرسی و بازارهای مالی در سوابق علمی وی آمده است.

بنابراین گزارش مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد پیش‌ازاین عهده‌دار مسئولیت‌های ازجمله مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار (سهامی عام)، عضو هیئت‌مدیره شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، معاون طرح‌ها و شرکت‌های گروه مالی ملت، عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت، عضو موظف هیئت‌مدیره شرکت مشاور سرمایه‌گذاری نیکی گستر نهاد مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار و مشاور مالی و اقتصادی لیزینگ جامع سینا (تابعه بانک سینا) بوده است.

 شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد سهامی خاص یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های مالی و اقتصادی کشور و از شرکت‌های زیرمجموعه موسسه اعتباری ثامن است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: