کد خبر: ۸۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - 28 October 2016
مدیرعامل هواپیمایی تابان با تاکید بر این‌که موضوع ناپدید شدن بار مسافران پرواز استانبول-تهران را پیگیری می‌کند از برخورد با برخی مدیران خاطی این ایرلاین خبر داد.
اصغر عبدالله پور در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به این‌که "بار برخی از مسافران پرواز استانبول-تهران هواپیمایی تابان پس از دو روز هنوز تحویل نشده است" اظهار کرد: شخصا پیگیر این موضوع هستم و وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است و نباید در این رابطه قصوری صورت بگیرد.

وی در واکنش به این‌که یکی از مدیران این ایرلاین در فرودگاه امام خمینی (ره) برخورد نامناسبی با مسافران داشته و به آنها گفته "تابان همین است، از ما بلیت نخرید" نیز گفت:‌ با این فرد به‌طور حتم برخورد خواهیم کرد.

 یکی از مسافران پرواز استانبول-تهران هواپیمایی تابان با یادآوری این‌که شماره پرواز برگشت ما 6372 ساعت 22:35 (26 اکتبر) بود، اظهار کرد: همه مسافران بار 30 کیلویی خود را تحویل قسمت بار دادند، تعدادی از مسافران هم کوله‌ و ساک‌های حدود 5 کیلویی همراه خود داشتند که به دلیل نیازهای احتمالی آنها را تحویل ندادند. سوار هواپیما که شدیم ناگهان جت‌وی رو به در هواپیما چسباندند و سرمهماندار پرواز خانم "ج" به همراه آقای "ح" رئیس ایستگاه استانبول تابان به مسافران گفتند که همه ساک و کوله‌های همراه را روی زمین بگذارید چون نمی‌توانید داخل هواپیما ببرید.

وی با یادآوری این‌که سرمهماندار و رئیس ایستگاه هواپیمایی تابان در استانبول به مسافران گفتند خیالتان راحت باشد در فرودگاه امام خمینی (ره) کوله‌ها و ساک‌ها را به همراه بار تحویل می‌دهیم، گفت: حدود ساعت 2 بامداد هواپیما در فرودگاه امام به زمین نشست و مسافران منتظر تحویل بارهای خود بودند،‌اما در کمال تعجب حدود سی تا 40 ساک و کوله مسافران در میان بارها نبود.

این مسافر پرواز تهران-استانبول-تهران هواپیمایی تابان بیان کرد:‌ مسئولان تابان به مسافران گفتند که بروید و سراغ بارهای خود را از شرکت سامان بگیرید، یکی از مسئولان سامان هم بارها نیامده، تابان همیشه همین است و اجازه بدهید نماینده هواپیمایی تابان برای پاسخگویی بیاید. حدود 45 دقیقه طول کشید تا نماینده تابان از طبقه دیگری بیاید. مشکل را با وی مطرح کردیم که گفت: من که استامبول نبودم و رئیس ایستگاه ما در استامبول در فرودگاه نیست و به خانه رفته  است.

وی افزود: در نهایت حراست هواپیمایی تابان آمد و به گونه‌ای ما رفتار کردند که انگار کوله ‌ها را خود مسافران در فرودگاه آتاتورک جا گذاشته‌اند و الان از تابان آنها را می‌خواهند.

وی تصریح کرد:‌ نماینده تابان در پاسخ به اعتراض مسافران گفت تابان همین است از این ایرلاین بلیت خریداری نکنید.

وی با بیان این‌که امروز (پنجشنبه) برای پیگیری مشکل مسافران به دفتر هواپیمایی تابان مراجعه کردیم، اظهار کرد:‌سراغ آقای "ا" مسئول بازرگانی را گرفتیم که گفتند امروز روز کاری وی نیست، سراغ مسئول حراست هواپیمایی تابان رفتیم که گفتند "این مسائل هر روز برای ما پیش می‌آید و فقط سرمان را درد می‌آورد، تشریف ببرید."

وی یادآور شد: در نهایت پس از دو روز پیگیری به ما گفتند که شنبه یا بیایید دفتر تابان یا بروید فرودگاه امام خمینی و پیگیر بارهای خود باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: