کد خبر: ۸۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - 27 October 2016
تفاهم‌نامه پرداخت الكترونیكی قبوض مصرفی آب مشتركین، میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شركت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران منعقد شد.
تفاهم‌نامه پرداخت الكترونیكی قبوض مصرفی آب مشتركین، میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و شركت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران منعقد شد.

 به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این تفاهم‌نامه در راستای تعریف رویه های اجرای سیستم پرداخت الكترونیك و با هدف تسهیل امور جاری عامه مردم به امضای طرفین رسید.

براساس این تفاهم‌نامه شركت آب و فاضلاب منطقه دو شهر تهران کلیه اطلاعات شناسایی و جزئیات صورت حساب‌های ارسالی به مشتركین را طی دو شناسه قبض و شناسه پرداخت در قبوض مصرفی آنان درج می‌كند.

در این زمینه بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در سیستم مكانیزه خود تغییرات لازم جهت دریافت این دو شناسه ‌را به نحوی اعمال می‌كند تا دریافت قبوض مشتركین شرکت آب و فاضلاب در سایر استان‌های دیگر از طریق سامانه های پرداخت الکترونیکی بانک امکان پذیر باشد.

همچنین بانک در راستای سیاست های توسعه خدمات غیر حضوری، بسترهای لازم جهت عدم دریافت قبوض به صورت حضوری را فراهم و اطلاعات مربوط به وصول وجوه قبوض مشتریان را با فرمت مصوب کمیسیون انفورماتیک بانک ها در سامانه اعلام شده قرار می دهد.

در این تفاهمنامه شرکت آب و فاضلاب به منظور اطلاع رسانی، تکریم مشتریان و اطمینان خاطر مردم از روند پرداخت الکترونیکی قبوض در سایت اینترنتی و سایر سیستم های اطلاع رسانی خود همچون تلفن گویا، تمهیدات لازم را در خصوص ارائه صورت وضعیت مشترکین خود با وضعیت پرداخت قبض از طریق شماره پیگیری یا هر شناسه ی اختصاصی دیگر به عمل می آورد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: