کد خبر: ۸۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016
بانكداري ايراني - مدیر عامل شرکت بیمه ما که در اختتامیه جشنواره ما و مهر امام رضا (ع)سخن می‌گفت از وضعیت نابسامان بیمه در کشور گله کرده و خواستار توجه بیشتر فعالان صنعت بیمه در این حوزه شد .
 بانكداري ايراني - مدیر عامل شرکت بیمه ما  که در اختتامیه جشنواره ما و مهر امام رضا (ع) سخن می‌گفت از وضعیت نابسامان بیمه در کشور گله کرده و خواستار توجه بیشتر فعالان صنعت بیمه در این حوزه شد .

به گزارش بانكداري ايراني   مجید صفدری که در  پایان  جشنواره ما و مهر امام رضا (ع) که از از 13 تیرماه ( سالروز تاسیس بیمه ما )  تا تولد امام رضا  (ع) در بیمه ما برگزار شده بود، سخن می گفت  با تاکید بر  فرآیند کاملا علمی و روشمند فروش اظهار کرد: کلیه افراد ی که در حوزه فروش و عرضه فعالیت می کنند باید با مطالعه و تحقیق فراوان  و همچنین شرکت در برنامه‌های  آموزشی سطح کیفی خود را ارتقاء داده و درجه خوبی برسند.

مدیر عامل بیمه ما ضمن انتقاد از ضریب نفوذ بیمه کشور تصریح کرد: با توجه به عمر 80 ساله صنعت بیمه در کشور، سهم این صنعت در اقتصاد کشور بسیار ناچیز بوده و به سختی به  2 درصد می رسد. 

صفدری  در ادامه افزود: ریشه این مساله نیز در عدم فرهنگ‌سازی مناسب و همچنین عدم  نوآوری و خلاقیت است. صنعت بیمه از سال 1377 تا کنون به عرضه محدود برخی از رشته های بیمه گری بسنده کرده و هیچ گونه نوآوری در این زمینه نداشته‌است. 

مدیر عامل بیمه ما  با اشاره به  اهمیت نیروی انسانی در بنگاه‌های اقتصادی گفت: در شرکت بیمه ما با محور قرار دادن نیروی انسانی و توجه به نیازهای مادی و معنوی آنها سعی بر این داریم که در بهترین وضعیت رفاهی قرار گیرند.

وی از انتظارات  خود از کارکنان سخن گفت و افزود: توقع  ما از کارکنان این است که  خود را بار روشهای نوین علمی تطببیق دهند . 

مدیر عامل بیمه در پایان ضمن اعلام وضعیت مالی خوب در شرکت  تحت مدیریت خود گفت: بیمه ما از نظر منابع مالی در شرایط مناسبی قرارداشته و وضعیت فروش و صدور بیمه نامه بیسار مطلوب ارزیابی می شود  و به جرات می توان گفت یکی از بهترین شرکتهای بیمه از این لحاظ هستیم.

گفتنی است که  جشنواره ما و مهر امام رضا (ع) از 13 تیرماه (سالروز تاسیس بیمه ما) تا تولد امام رضا (ع) ؛  بین کلیه نمایندگان و میزهای بیمه ای از سراسر کشور در بیمه ما برگزار شد.

در این جشنواره برای رشته‌های  مانند مسافرت، بدنه، عمرو سرمایه، مسولیت و باربری حد نصاب های مشخص شده بود و به دو نفر که در مجموع بیشترین فروش را داشتند  انتخاب شدند.

هرچند در در برخی از رشته ها مانند رشته بدنه و مسولیت شرکت کننده ها نتوانستند حد نصاب را کسب کنند ولی در رشته های عمر تعداد کسان که توانستند حد نصاب لارم را کسب کنند خیلی بالاتر از حد انتظار  بود و استقبال خیلی خوبی در این رشته ها صورت کرفت .در مجموع تقریبا 3 میلیارد و 800 میلون تومان فروش بیمه نامه در این طرح صورت گرفت .

که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود و این جشنواره باعث شد که فروش بیمه نامه در این دوره نسبت به دوره سال قبل 100 در صد رشد داشته باشد . بالاترین فروشی که در این دوره اتفاق افتاده مربوط به دو نفر از میزه ای بیمه ای و نفر سوم از نمایندگان شرکت بود اند . هدف شرکت از برگزاری این جشنواره ترغیب بیشتر شبکه فروش و همچنین یکسان دیده شدن میزهای بیمه و نمایندگان شرکت و ایحاد انگیزه در بین نمایندگان است.

همچنین در پایان مراسم با حضور مدیر عامل ؛ معاون توسعه و فروش و بازار یابی و اعضای هیات مدیره از برگزیدگان این چشنواره  قدردانی شد .







نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: