کد خبر: ۸۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - 30 September 2016
بانكداري ايراني - با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، ترازنامه و صورت های مالی بانک ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۴ به تصویب سهامداران رسید.
  بانكداري ايراني -  با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، ترازنامه و صورت های مالی بانک ملت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۴ به تصویب سهامداران رسید.
 
در این مجمع که با حضور حدود ۷۵ در صد سهامداران و به ریاست محمد بیگدلی رییس هیات مدیره و نظارت دکتر موحدنژاد نماینده دولت و خالق، نماینده شرکت صباتامین و تامین اجتماعی برگزار شد، ترازنامه و صورت های مالی این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفند سال گذشته از سوی مجمع تصویب شد.

در ابتدای جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل، گزارش عملکرد هیات مدیره را برای سال مالی مذکور برای سهامداران قرائت و برنامه های این بانک را برای سال جاری ارائه کرد.

پس از استماع گزارش مدیرعامل و قرائت گزارش حسابرس قانونی، صورت های مالی بانک ملت با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

در این مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک در سال مالی ۱۳۹۵ برگزیده شدند.

همچنین با رای سهامدارن در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، علیرضا لگزایی به عنوان عضو هیات مدیره بانک ملت انتخاب شد.


علیرضا لگزایی، ریاست هیات مدیره بانک ملت را در کارنامه کاری خویش دارد که پس از یک دوره حضور در سمت معاونت مدیرعامل بانک تجارت، دوباره به بانک ملت بازگشته و هم اکنون به عنوان قائم مقام مدیرعامل در این بانک مشغول به فعالیت است.

بدین ترتیب، هم اکنون آقایان دکتر هادی اخلاقی فیض آثار( عضو هیات مدیره و مدیرعامل )، محمدبیگدلی ( رییس هیات مدیره )، حسن روستا، دکتر حمید تاجیک و علیرضا لگزایی ترکیب هیات مدیره بانک ملت را تشکیل می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: