کد خبر: ۸۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 28 September 2016
بانكداري ايراني -مدیرعامل کشتیرانی از اخذ پوشش بیمه 580 میلیون دلاری و حل 95 درصد مشکلات خبر داد و برنامه های بین المللی این شرکت بورسی را اعلام کرد.
  بانكداري ايراني - مدیرعامل کشتیرانی از اخذ پوشش بیمه 580 میلیون دلاری و حل 95 درصد مشکلات خبر داد و برنامه های بین المللی این شرکت بورسی را اعلام کرد.

 محمد سعیدی که در بیست‌ و چهارمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی سخنرانی می کرد، با اشاره به لغو تحریم ها از سال گذشته و نقش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ۹۵ درصد مسائل بین‌المللی شرکت کشتیرانی ایران حل شده و 5 درصد باقی‌مانده نیز به ایران مربوط نبوده و باید اقداماتی توسط کشورهای طرف مقابل شود که امید به حل آن است.

به گفته این مقام مسئول، "حکشتی" در دوران پسا تحریم، شرکت های بین المللی متعددی را با کشورهایی چون آلمان، بلژیک، ایتالیا، هلند، چین، سنگاپور و ترکیه ایجاد کرده و با احیای خطوط بازرگانی به اروپا، مدیترانه و آمریکای جنوبی و از سرگیری فعالیت نمایندگی های خارج از کشور، به دنبال توسعه سرویس های بین المللی است.

سعیدی با اشاره به لزوم استفاده از مشارکت شرکت های معتبر جهانی در اپراتور ترمینال های بندری، گفت: با توجه به جمعیت 430 میلیون نفری آسیای میانه و مرز خاکی ایران با 7 کشور این منطقه، باید از این ظرفیت عظیم در محور جاده ابریشم بیش از پیش استفاده شود.

وی در مورد وضعیت بیمه کشتی ها نیز توضیح داد: شرکت کشتیرانی تاکنون 580 میلیون دلار پوشش های بیمه ای از شرکت های معتبر جهانی اخذ کرده است. شرکت ملی نفتکش نیز پوشش های بیمه ایی مناسبی را از شرکت های بیمه ای دریافت کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: