کد خبر: ۸۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - 28 September 2016
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف موسسه مالی ثامن الحجج و همچنین شاندیز، گفت: مردم نباید هزینه بی مسئولیتی دستگاه های مسئول را بپردازند.
شمس الله شریعت ن‍ژاد در نشست علنی امروز -سه شنبه- مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی براساس فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مرهون وحدت کلمه ملت بود از این رو هر عاملی که موجب تفرقه مردم می شود، قطعا محتاج برخورد مناسب است.

وی با درخواست از منتقدان برای ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور، افزود: در طول سال های اخیر اینگونه استنباط می شود که تلاش برای برهم زدن انسجام ملی با هدف کسب قدرت و ثروت برای برخی افراد، اصل قرار گرفته است و سعی می کنند با تخریب جناح حاکم فارغ از قضاوت خیرخواهان و دلسوزان انقلاب اسلامی با تریبون های در اختیار موجبات دلسردی و بی اعتمادی مردم را فراهم می کنند و متاسفانه این رویه در دولت های گذشته با شدت کمتری معمول بوده است.

شریعت نژاد ضمن اشاره به نحوه برگزاری کنسرت ها در کشور خواستار خواستار جایگزین شدن برخورد سیستمی به جای برخوردهای سلیقه ای به ویژه در این مسئله شد و اضافه کرد: از همه منتقدان عاجزانه می خواهم به جای اصرار بر انتقاداتی که صرفا موجب خوشحالی دشمنان است برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی که حاصل زحمات کلیت نظام نه فقط دولت در طول سال های بعد از جنگ می باشد پیشنهادات راهگشا ارائه کنند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد درمجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مشکلات و نارضایتی های مردم حوزه انتخابیه خود، نسبت به عدم اجرای صحیح قانون اصلاحات اراضی انتقاد کرد.

شریعت نژاد از افزایش بی رویه بهای آب و برق و گاز نیز انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه افزایش درآمدی برای مردم حاصل نشده رشد بهای مصرفی آب و برق و گاز توجیهی ندارد.
وی به عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت ها اشاره کرد و افزود: آثار و تبعات وعده های انتخاباتی دولت ها بسیار است.

شریعت نژاد با اشاره به حجم بالای زباله های رها شده در جنگل ها و مراتع کشور، تصریح کرد: محیط زیست کشور و حفظ آن باید به عنوان اولویتی برای مسئولان باشد.

نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف موسسه مالی ثامن الحجج و همچنین شاندیز، گفت: مردم نباید هزینه بی مسئولیتی دستگاه های مسئول را بپردازند.

وی در عین حال گفت: تحقق اهداف سفرهای هیات دولت نیازمند اقدام جدی است و باید با تحقق وعده های داده شده سعی در رفع مشکلات مردم صورت بگیرد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: