کد خبر: ۸۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 26 September 2016
بانكداري ايراني - عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروش شهر آفتاب به بانک شهر و نهایی شدن واگذاری 60 سهام شهروند به این بانک فرابورسی خبر داد.
 بانكداري ايراني -    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از فروش شهر آفتاب به بانک شهر و نهایی شدن واگذاری 60 سهام شهروند به این بانک فرابورسی خبر داد.

 ابوالفضل قناعتی گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد شهرداری مبنی بر واگذاری سهام شهروند و همچنین فروش شهر آفتاب در دستور بررسی اعضا قرار گرفت و پس از بررسی های صورت گرفته مقرر شد مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به طور کامل به بانک شهر واگذار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت فروش سهام شهروند به چه صورتی خواهد بود، توضیح داد: 60 درصد از سهام شهروند به بانک شهر واگذار شد و اکنون شهرداری تهران سهام تنها 40 درصد از شهروند را در اختیار خواهد داشت.

براساس این گزارش، بانک شهر با اعمال افزایش سرمایه ۹۷ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در سال گذشته به بانکی با سرمایه بیش از ۱.۵ هزار میلیارد تومانی تبدیل شد ه است.

** 

در همین حال نسیم آنلاین به نقل از مرتضی خامی رئیس هیات مدیره بانک شهر نوشت که وی: بحث واگذاری سهام فروشگاه شهروند و شهر آفتاب را شنیده اما در جریان جزییات آن نیست.

مرتضی خامی در گفتگو با «نسیم آنلاین» ضمن ابراز بی اطلاعی از کم وکیف این مصوبات شورا ، گفت که در جلسات کاری بانک بوده و هنوز فرصت نکرده مصوبات شورا را پیگیری کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: