کد خبر: ۸۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - 25 September 2016
مراسم توديع و معارفه معاونت امور بانکي، موسسه اعتباري ثامن با حضور مديرعامل، قائم‌مقام معاونان و تمامي مديران صف و ستاد برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه معاونت امور بانکي، موسسه اعتباري ثامن با حضور مديرعامل، قائم‌مقام معاونان و تمامي مديران صف و ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ با صدور حکمي از سوي محمدابراهيم پورزرندي مديرعامل موسسه اعتباري ثامن، عبدالکريم قوامي فر به‌عنوان معاون امور بانکي منصوب و از تلاش‌هاي اسماعيل حيدرزاده معاونت پيشين تشکر و قدرداني شد.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در جمع معاونين و مديران ستادي و مديران حوزه‌ها با تشکر از زحمات معاون پيشين امور بانکي عبدالکريم قوامي فر را به‌عنوان معاون جديد معرفي و اعلام کرد: تغييرات متناسب با ساختار جديد بانکي است و هدف تقويت مناطق و حوزه ها است و در اين مسير بايد تلاش بيشتري براي رسيدن به اهداف مجموعه داشت که با همياري همکاران در صف و ستاد اجرايي مي شود.

وي با اعلام اينکه معاون جديد امور بانکي صاحب ايده و فکري نو است، اضافه کرد: معاون جديد امور سابقه درخشاني در حوزه بانکي دارد و فردي است که تغييرات جديد در ساختار موسسه با توجه به شرايط موجود اقتصادي کشور براي ثامن رقم مي‌زند.

اسماعيل حيدرزاده معاون پيشين امور بانکي موسسه اعتباري ثامن در مراسم توديع خود با اشاره به توان و تخصص نيروهاي حاضر در موسسه گفت: امروز يکي از بهترين روزهاست و در مقايسه با سالهاي  90 تا 94 قابل قياس نيست.

حيدرزاده به مواردي مانند آموزش، مسائل فقهي و شرعي، مشتري مداري، اتاق فکر، بازاريابي، احساس امنيت شغلي کارکنان پرداخت و گفت: تمام تلاش ما براي رشد مجموعه در بخش‌هاي مختلف به‌گونه‌اي بوده که امروز شاهد مجموعه‌اي هستيم که افتخار آن را دارد، جايگاه ويژه‌اي نزد مشتريان به دست آورده است.

عبدالکريم قوامي فر معاون جديد امور بانکي در جمع مديران صف و ستاد با برشمردن دو مزيت خاص موسسه اعتباري ثامن گفت: وجود نيرو انساني متخصص و وجود تعامل سازنده بين موسسه و کارکنان که منجر به بلوغ سازماني شده است مهم‌ترين مزيت‌هاي موسسه ثامن است.

قوامي فر با عنوان اينکه به شور و علاقه جوانان مجموعه اميد فراوان دارد اظهار داشت: اميد است با تلاش جمعي راه گذشتگان را با سرعت بيشتر ادامه دهيم.

وي نظر هيئت‌مديره و مديران ارشد موسسه را دستيابي به جايگاه برتر در رقابت بانکي دانست و ادامه داد: تغيير ساختار مناطق به نواحي چهارگانه براي افزايش حدود اختيارات حوزه‌هاي موسسه در راستاي افزايش گستره خدمات‌دهي و سرعت ارائه خدمات صورت گرفته است.

معاون جديد امور بانکي موسسه اعتباري ثامن با اعلام اينکه تقسيمات براساس تقسيمات کشوري اعمال شده است اضافه کرد: دغدغه هاي نيروها مهمترين اولويت ما است چرا که منافع سازمان با منافع کارکنان هم پوشاني دارد و در اين تقسيم بندي تمامي جوانب لحاظ شده است.

وي يکي از مزيت هاي ديگر اين تقسيمات را جلوگيري از هزينه هاي غير ضروي دانست و افزود: با اجراي شدن اين تقسيمات هزينه هاي غير ضروري کاهش مي يابد و همچنين با وسعت بخشيدن به اختيارات حوزه ها و ناحيه ها اين اختيارات با رشد سازمان افزايش مي يابد.

قوامي فر به مسئله اخلاق اشاره داشت و تصريح کرد: اخلاق اولويت اصلي سازمان باشد و به بيشترين بها را براي اخلاق بايد داده شود.

وي اضافه کرد: مشتري مداري و سلامت کاري از جمله مواردي است که سبب جلب اعتماد بيشتر مشتري و خوشنام تر شدن خواهد بود.

معاون جديد امور بانکي موسسه اعتباري ثامن با تاکيد بر رعايت انضباط گفت: انضباط لازمه رشد سازمان است و اگر فردي اين مسئله را سهل شمرده و رعايت نکند برخورد خواهد شد، چرا که يکي از ارکان و اصول حوزه بانکي بر اساس دقت و انضباط است.

وي از مديران خواست تا در اسرع وقت پاسخ نامه ها و مکاتبات را داشته باشند تا بتوان سريعتر تصميم گيري کرد و حتي اگر پاسخ منفي هم بوده باشد بتوان زودتر برنامه ريزي کرد.

قوامي فر ضمن اشاره به تلاش همه مديران خاطرنشان کرد: همه بايد با هم تلاش کنند تا به راهبرد هاي مديريت عمل کنند و از همين جلسه از تمامي مديران استانها و نواحي خواستار يک عهد و پيماني هستم که بتوانيم ثامن را به رتبه هاي بالاتري که شايسته ي آن است برسانيم.

در اين مراسم ، قوامي فر به عنوان معاون امور بانکي موسسه اعتباري ثامن معرفي و با اهداي حکمي رسما فعاليت خود را در اين موسسه شروع و از زحمات حيدرزاده معاون پيشين امور بانکي موسسه تجليل شد.

عبدالکريم قوامي فر پيش از اين عضو هيات مديره و قائم مقام مديرعامل بانک ملت، قائم مقام مديرعامل بانک ايران زمين و يکي از مديران پژوهشكده پولي و بانكي بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: