کد خبر: ۸۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - 20 September 2016
مدير عامل موسسه اعتباري ثامن با بيان اينکه مجموعه ثامن تمامي ظرفيت ها و امکانات تبديل شدن به بانک را دارد، افزود اولين و مهمترين مأموريت ما اخذ مجوز از بانک مرکزي و مراحل پاياني اخذ مجوز در حال مراحل انجام است.
مدير عامل موسسه اعتباري ثامن با بيان اينکه مجموعه ثامن تمامي ظرفيت ها و امکانات تبديل شدن به بانک را دارد، افزود اولين و مهمترين مأموريت ما اخذ مجوز از بانک مرکزي و مراحل پاياني اخذ مجوز در حال مراحل انجام است.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن محمد ابراهيم پورزرندي در جمع مديران و روساي شعب منطقه سه در خصوص شاخصه هاي يک سازمان خردمند اظهار داشت: سازمان خردمند داراي سه رکن علمي، ايماني و عملگراست، همكاران ثامن بايد با کسب مهارت و تخصص لازم، زمينه ي تکريم و جلب اعتماد مشتريان را فراهم کنند.

وي با اعلام خبر تشکيل کميته هاي راهبردي گفت: هم اکنون شرايط براي اتصال به شبکه در حال انجام است و در راستاي تکميل زنجيره ارزش، تاسيس شرکت هاي جديد اقدامات لازم صورت گرفته است.

وي با بيان اين مطلب که براي رشد مجموعه نياز به برنامه هاي متنوعي است گفت: برنامه هاي کوتاه مدت و ميان مدت مجموعه در راستاي تثبيت جايگاه و اخذ مجوز بوده و برنامه بلند مدت مجموعه براي رشد و ترقي است که مطمئنا با تلاش و همت همگي محقق مي شود.

مدير عامل موسسه اعتباري ثامن با بيان اينکه چشم انداز اصلي موسسه کسب رضايت سه گروه سهامداران، مشتريان و کارکنان است تصريح کرد: اساسي ترين رکن رضايتمندي، رضايت کارکنان است که براي آن برنامه ها و اهداف پيش بيني شده اي را در نظر گرفته شده و بزودي اجرايي مي شود.

پورزرندي با تاکيد بر اهميت کارايي و سودآوري شعب و مناطق، خطاب به مديران و روساي شعب منطقه سه گفت: جمع درآمدها و هزينه هاي همه ي بخش ها در نهايت در سودآوري موسسه خود را نشان مي دهد پس همکاران بايد به درآمدها و هزينه هاي شعبه، حوزه و منطقه خود حساس باشند.

قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن با اشاره به دگرگوني هاي صنعت بانکداري و تغيير فضاي کسب و کار در اين حوزه يادآور شد: حرکت به سمت کسب درآمد از خدمات نوين بانکي يک واقعيت غير قابل انکار است و بايد براي حضور در محيط به شدت رقابتي کنوني قواعد جديد آن را بپذيرفت.

محمود مرداني، اعتبار "ثامن" را يکي از نقاط قوت اين مجموعه خواند و گفت: بايد اين اعتبار که حاصل چندين سال تلاش مديران و همکاران است بيشتر شده و در اين راستا همکاران شعب تلاشي بيشتر نسبت به گذشته داشته باشند.

فتحعلي خوش بين مشاور عالي مدير عامل موسسه ثامن با تشريح بخش هاي مختلف لايحه جديد نظام بانكي تصريح کرد: با تصويب آن نظام پرداخت سود و حسابرسي مالي دچار تغييرات بنيادين مي شود.

وي با تاكيد برگردش بهينه تسهيلات و برنامه ريزي براي فروش اموال مازاد ياد آور شد: بازار يابي بايد بر با هدف عميق شدن در بازار و افزايش تهداد مشتريان انجام شود.

به گفته وي  آموزش نيروي انساني دوره را يكي از اصول غير قابل اجتناب سازمان  محسوب مي شود.

عباس نجفي در مدير ناحيه سه ثامن هم به تشريح برنامه ها، راهکارها و اهداف خود پرداخت و ابراز اميدواري کرد: با ايجاد روحيه وفاق و همدلي هرچه بيشتر کارکنان و رهنمودهاي مديرعامل موسسه اهداف عاليه سازمان محقق گردد.

مدير ناحيه سه کشور با تاکيد بر لزوم توجه به نيازهاي آتي پس از اخذ مجوز افزود: براي اين منظور بايد از هم اکنون شرايط را مهيا کرده و براي رشد و توسعه بعدي برنامه ريزي کرد.

مدير منطقه سه و مديران حوزه هاي تحت پوشش آن نيز به صورت جداگانه به معرفي حوزه کاري و تشريح عملکرد خود پرداخته و در پايان برنامه برنامه پرسش و پاسخ برگزار شد که در آن مديران و معاونين ستادي به سوالات و ابهامات حاضرين در جلسه پاسخ دادند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: