کد خبر: ۸۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - 11 September 2016
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن پيگيري وصول مطالبات را اولويت اصلي کارکنان اعلام کرد و افزود: در حال برنامه ريزي براي تبديل مطالبات معوق به دارايي هاي مولد هستيم تا تسهيلات دهي به نحوي باشد که معوق نشود.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن پيگيري وصول مطالبات را اولويت اصلي کارکنان اعلام کرد و افزود: در حال برنامه ريزي براي تبديل مطالبات معوق به دارايي هاي مولد هستيم تا تسهيلات دهي به نحوي باشد که معوق نشود.

به گزارش روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن محمدابراهيم پورزرندي بابيان مطالب فوق در جمع مديران منطقه 5  ، روساي شعب حوزه‌هاي فارس و بنادر گفت: با توجه به اينکه در حال گذراندن مراحل دريافت مجوز از بانک مرکزي هستيم، در اين مرحله رعايت نسبت مطالبات به تسهيلات و نرخ سود سپرده با توجه به الزامات بانک مرکزي ضروري است.

پورزرندي با تأکيد بر مشتري مداري تصريح کرد:حفظ مشتريان موسسه بايد در اولويت قرارگيرد و کارکنان بايد تلاش کنند مشتريان بانک با روش‌هاي متنوع حفظ شوند و کارکنان تنها به فکر جذب مشتري به روش افزايش نرخ سود سپرده نباشند، چراکه اين مسئله با قوانين بانک مرکزي منافات دارد و امکان‌پذير نيست.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با اعلام خبر ايجاد معاونت بين‌الملل گفت: در راستاي الزامات بانک مرکزي، هم‌اکنون کميته‌هاي ريسک ، حسابرسي، راهبردي و پول‌شويي در شرف تشکيل هستند.همچنين شرکت‌هاي جديدي در راستاي زنجيره خدمات ارزش در حال تشکيل و مجوزهاي اوليه از سوي هيئت‌مديره اخذ شده است.

وي با اشاره به تدوين برنامه‌هاي ميان‌مدت اظهار داشت: در حال تبيين اهداف جديد در راستاي ارتقا  جايگاه رقابتي و سهم از بازار هستيم تا با جذب منابع پايدار و کم‌هزينه بتوانيم انتظارات کارکنان و سهامداران را برآورده کنيم.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در خصوص محصولات و خدمات الکترونيک يادآور شد:  بايد سهم قابل‌توجهي در خصوص بانکداري الکترونيک و خدمات نوين بانکي به دست آوريم. چرا که زيرساخت‌هاي اتصال به شبکه در موسسه از طريق پتانسيل‌هاي ثامن ارتباط عصر فراهم‌شده و قابليت ارائه خدمات متنوع در سبد خدمات مشتريان وجود دارد.

پورزندي ادامه داد: در حوزه بلندمدت و اهداف راهبردي برنامه‌هاي ؛ ازجمله حفظ و ارتقا جايگاه رقابتي ، اصلاح ترکيب منابع با  پايدارسازي ورود منابع و آماده‌سازي براي فعاليت هاي بين‌المللي؛ در حال تدوين است.

وي عنوان کرد: سودآوري هر شعبه از اهداف راهبردي "ثامن" محسوب مي شود و هر شعبه بايد به‌عنوان يک بانک تلقي شود چرا که ظرفيت آن موجود و بستر آن فراهم شده است و هر رئيس شعبه همانند مديرعامل در مديريت شعبه نقش دارد و بايد به‌تمامي ابعاد آن توجه کند.

 محمود مرداني قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن با تشريح بحث اخلاق حرفه‌اي در سازمان عنوان کرد: سازمان اخلاق مدار از کارکنان اخلاقي تشکيل‌شده که ويژگي‌هاي آن چابکي، پاسخگويي، انضباط، حرکت ضابطه‌مند و پيشرو در حوزه‌هاي متنوع کاري است.

وي در ادامه در خصوص وصول مطالبات معوق گفت: همکاران بايد در سطح شعب و ستاد نسبت به وصول مطالبات تلاش وافري انجام دهند تا پولي که متعلق به سازمان است دوباره به چرخه مالي برگردد، اين فرايند از پرداخت سودهاي بالا جلوگيري مي‌کند.

محمد اطلاعي مدير منطقه 5 در اين جلسه با تشريح عملکرد حوزه‌هاي زيرمجموعه اين منطقه گفت: برنامه‌ريزي براي جذب منابع ارزان‌قيمت و اصلاح ترکيب منابع، پرداخت تسهيلات با ميانگين و بااعتبار سنجي دقيق، جلوگيري از هزينه‌هايي غيرضروري، توجه به گسترش خدمات نوين ازجمله برنامه‌هاي منطقه 5 و حوزه‌هاي تحت پوشش در راستاي تحقق اهداف موسسه است.

همچنين مديران حوزه‌هاي 1 و 2 فارس و بنادر در اين جلسه  به معرفي و عملکرد حوزه کاري خود پرداختند، در پايان جلسه برنامه و پرسش و پاسخ برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: