کد خبر: ۸۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 10 September 2016
مديرعامل موسسه ثامن در بازديد از شرکت ثامن سازه عرش با اشاره به ابزارهاي نوين تامين مالي گفت: از ابزارهاي نوين همچون صندوق زمين و ساختمان، انتشار صکوک و اوراق مشارکت و صندوق پروژه در تامين مالي پروژه‌ها استفاده شود.
مديرعامل موسسه ثامن در بازديد از شرکت ثامن سازه عرش با اشاره به ابزارهاي نوين تامين مالي گفت: از ابزارهاي نوين همچون صندوق زمين و ساختمان، انتشار صکوک و اوراق مشارکت و صندوق پزوژه در تامين مالي پروژه‌ها استفاده شود.

به گزارش روابط عمومي موسسه ثامن محمدابراهيم پورزرندي در جمع اعضا هيئت‌مديره شرکت ثامن سازه عرش بابيان انتظارات موسسه ثامن از شرکت‌هاي زيرمجموعه اظهار داشت: ارزش‌آفريني سودآوري و اجراي مأموريت‌هاي موسسه در راستاي افزايش درآمد و کنترل هزينه‌ها در اولويت کاري مجموعه به عنوان يک بنگاه اقتصادي قرار گيرد.

وي از تشکيل کميته‌اي به‌منظور انتخاب پروژه‌هاي شرکت ثامن سازه عرش و نحوي فعاليت آن خبر داد و گفت: ترکيب پروژه‌هاي شرکت ثامن سازه عرش قابل‌قبول است و بايد دراين‌بين مديريت بهره‌وري را در بعدهاي مختلف مدنظر باشد.

پورزرندي افزود: با توجه به اينکه سهام موسسه پذيره نويسي شده، شرايط حساس‌تر از قبل است و واحدهاي نظارتي همچون بانک مرکزي و سازمان بورس به‌صورت جدي فعاليت‌هاي ثامن را ارزيابي مي‌کنند، لذا ضروري است به شرايط فعلي موسسه و شرکت توجه ويژه‌اي شود.

به گفته وي : شرکت ثامن سازه عرش داراي ظرفيت مناسبي است و با توانمندي که مجموعه دارد مي‌تواند برندي براي موسسه اعتباري ثامن باشد و بايد از اين ظرفيت به بهترين شکل ممکن استفاده کرد ، حتي امکان عرضه سهام اين شرکت در بازار سرمايه وجود دارد.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با اعلام اينکه بر اساس قوانين بانک مرکزي نبايد وابستگي مالي شرکت در خصوص تسهيلات، تنها به موسسه ثامن باشد افزود: شرايط حال حاضر امروز شرکت‌ها بايد به شکلي باشد که تمامي جوانب سود و زيان آن محاسبه شود تا بتوان انتظاراتي را که سهامداران دارند را محقق ساخت و پتانسيل هاي تامين مالي خارج از موسسه هم بايد کمک گرفت تا به نتيجه‌اي بهتر رسيد.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن درپايان تاکيد کرد: فعال ساري پروژه هاي متوقف شده، تکميل پروژه هاي نيمه کاره در اسرع وقت صورت گيرد تا از اتلاف منابع جلوگيري شود.

مديرعامل شرکت ثامن سازه عرش با تشريح فعاليت‌هاي صورت گرفته گفت: تمام پروژه‌هاي اين شرکت رشد خوبي داشته و نمودارهاي رشد پروژه‌ها نشان‌دهنده ميزان پيشرفت آنها در مدت‌زماني است که شروع‌شده است.

اميرعباس هاشمي با شاره به برخي  موانع و مشکلات صنعت ساختمان افزود : با تجه به ظرفيت هاي فني و کارشناسي ثامن سازه عرش مي تواند به عنوان بازوي اجرايي و کارشناسي درحوزه ساختمان ايفاي نقش کند.

مديرعامل ثامن سازه عرش در پايان پيشنهاد کرد: براي افزايش توان مالي شرکت سرمايه اين شرکت از محل مطالبات و سود انباشته افزايش يابد تا گام نخست براي پذيرش در بازار سرمايه برداشته شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: