کد خبر: ۸۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 10 September 2016
مراسم توديع و معارفه معاونت طرح و برنامه، موسسه اعتباري ثامن با حضور قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن ، مدير حوزه مديريت و جمعي از مديران ستادي برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه معاونت طرح و برنامه، موسسه اعتباري ثامن با حضور قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن ، مدير حوزه مديريت و جمعي از مديران ستادي برگزار شد.

بنابراين گزارش محمود مرداني قائم‌مقام مديرعامل بابيان اينکه تغيير و تحول امر طبيعي و بديهي است خصوصاً در اين مقطع زماني گفت:  موسسه اعتباري ثامن در طول 18 سال از فعاليت از منظر توسعه رشد خوبي داشته است. لذا  براي ادامه راه بايد با تيمي متشکل از افراد متخصص و مسلط به دانش مالي و بانکي وارد ميدان رقابت شود.

مجيد درويش سرپرست پيشين معاونت طرح و برنامه با قدراني از مديريت موسسه ، پتانسيل و سطح علمي نيروهاي حاضر در اين معاونت را بسيار بالا عنوان کرد و افزود: تلاش‌هاي بسياري  در زمينه تحقيق و توسعه ، سازمان و روشها ، مديريت ريسک ، آمار و برنامه‌ريزي و بازاريابي انجام‌شده است.

 امير بيات ترک معاون جديد طرح و برنامه موسسه اعتباري ثامن با عنوان اينکه طرح و برنامه مي‌تواند منشأ تحولات در سازمان باشد گفت: با توجه به شرايط کنوني و تبديل وضعيت به موسسه اعتباري ثامن در دوره تطبيق و تثبيت قرار داريم که نيازمند تبيين استراتژي‌هاي مشخص است.

بيات ادامه داد : براي ورود به بازار رقابت بانکي بايد با  تبيين وضعيت موجود، شناخت نقاط قوت و ضعف ، ترسيم وضعيت مطلوب، مشخص کردن جايگاه موسسه، مسير حرکت و عمده حوزه‌هاي که قصد ورود به آن راداريم، استراتژي‌ها و برنامه‌هاي سازمان را بازنويسي کنيم.

امير بيات ترک دكتري مديريت صنعتي از دانشگاه تهران ، استاديار و به مدت  20 سال عضو هيئت‌علمي دانشگاه است که در کارنامه خود 26 سال تجربه در برنامه‌ريزي، سازماندهي، هدايت و كنترل محيط شغلي در بنگاه‌هاي مالي و  اقتصادي بزرگ و متوسط ، معاون اقتصادي و طرح و برنامه شركت سرمايه‌گذاري مهر اقتصاد ايرانيان و کنترل طرح و برنامه شرکت‌هاي بزرگ مانند تراکتورسازي تبريز ، توسعه معادن روي ايران ، تايدواتر خاورميانه ، هلدينگ ساختماني تجلي مهر , توسعه صنعتي ايران ، معاونت طرح و برنامه گروه بهمن ، مدير برنامه‌ريزي و كنترل كلان گروه صنعتي سديد ،رئيس هيئت‌مديره شرکت آلومينيوم ايران (اراک) ،رئيس هيئت‌مديره شرکت سازندگي انصار ، عضو هيئت‌مديره هلدينگ ساختماني تجلي مهر، رئيس هيئت‌مديره شرکت فني مهندسي تکنو تار ، مديرعامل و عضو هيئت‌مديره شرکت ساختماني واوان ، رئيس هيئت‌مديره شرکت ساحل فراساحل ،عضو هيئت‌مديره شرکت بازرگاني يادمان برديا ،  مديرعامل شركت (ليدكو) هلدينگ سرمايه‌گذار متعلق به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ،عضو کميسيون‌ها و مشاور شرکت‌هاي مختلف سرمايه‌گذاري و مالي از سال 1380 و مديرعامل و عضو هيئت‌مديره هلدينگ فيدکو را دارد؛ عهده‌دار سمت معاونت طرح و برنامه موسسه مالي و اعتباري ثامن شده است.

وي  عهده‌دار تألـيف و نگارش بيـش از19 مقاله، جزوه درسـي و كتـاب و بيش از 200 مورد راهنمايي و مشاوره پايان‌نامه دانشجويي در مقطع كارشناسي ارشد و دکتري  و تدريس دروس مديريت مالي، اقتصاد مهندسي، ارزيابي اقتصادي طرح‌ها و پروژه‌هاي صنعتي، مديريت انتقال تكنولوژي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دکتري بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: