کد خبر: ۸۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - 31 August 2016
مراسم توديع و معارفه معاونت برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات، موسسه اعتباري ثامن با حضور قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن ، مدير حوزه مديريت و جمعي از مديران ستادي و کارکنان اين معاونت برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه معاونت برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات، موسسه اعتباري ثامن با حضور قائم‌مقام موسسه اعتباري ثامن ، مدير حوزه مديريت و جمعي از مديران ستادي و کارکنان اين معاونت برگزار شد.

در اين مراسم با صدور حکمي از سوي محمدابراهيم پورزرندي مديرعامل  موسسه اعتباري ثامن ، سيد محسن  هاشمي به‌عنوان معاونت برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات منصوب و از تلاش‌هاي امير صحت معاونت پيشين اين مرکز تشکر و قدرداني شد.

بنابراين گزارش محمود مرداني قائم‌مقام مديرعامل در اين جلسه با معرفي معاونت جديد ضمن اشاره اجمالي به اوضاع کنوني اقتصاد و سيستم بانکداري بالأخص موسسه اعتباري ثامن از لزوم تغيير و تحولات مديريتي و حرکت روبه‌جلو گفت و اذعان داشت : انجام تغييرات به استفاده سازمان و موجب ايجاد تحرک و رشد مي شود.

 امير صحت معاونت پيشين برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات در اين مراسم با تشکر و قدراني از مديريت موسسه گزارشي از روند عمليات و پروژه‌هاي در حال انجام اين معاونت و مجموع اقدامات انجام‌شده از ابتداي ايجاد معاونت برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات تاکنون گفت و مطالبي را در اين خصوص ارائه داد.

سيد محسن هاشمي  معاون جديد برنامه‌ريزي و فن‌آوري اطلاعات در اين مراسم با اشاره به امکانات موجود و مجموع پتانسيل‌هاي  موسسه اعتباري ثامن درزمينه فن‌آوري اطلاعات و IT تأکيد کرد: در فضاي کسب کار کنوني و رقابت بين‌بانکي با توجه به تحريم‌هاي بين المللي موجود و محدوديت‌هاي داخلي، الزام ورود به فضاهاي جديد صنعت پرداخت و بانکداري مجازي از ضروريات و برنامه‌هاي آتي  اين معاونت است.

وي وضعيت فعلي زيرساختهاي IT مجموعه را مثبت ارزيابي کرد و گفت: اکنون زمان افزايش خدمات کسب و کار از طريق توسعه فناوري اطلاعات است و با اخذ مجوز از سوي بانک مرکزي محدوديت‌هاي موجود برطرف شده و با تکيه ‌بر برنامه‌ريزي و مديريت پروژه‌هاي فناوري اطلاعات مي‌توان از تمام ظرفيت‌هاي موسسه به منظور حضور فعال در بازار رقابت بانکي بهره برد.

سيد محسن هاشمي دکتري تخصصي مهندسي کامپيوتر، استاديار و به مدت 14 سال عضو هيئت‌علمي دانشگاه است که در کارنامه خود تجربه17 سال تجربه در صنعت بانکداري و هلدينگهاي مالي و مشاور مديريت استراتژيک کسب‌وکار، مدير پروژه حسابرسي داخلي(حسابرسي IT بانک ملت و شرکت‌هاي تابعه، اولين پروژه حاکميت شرکتي کشور) ، مدير برنامه‌ريزي و توسعه و مشاور مديرعامل شركت داده‌پردازي ايران (IBMسابق)، مشاور رئيس مرکز تحقيقات و برنامه‌ريزي بانک ملت و عضو شوراي عالي فناوري اطلاعات بانک ملت، مدير توليد نرم‌افزار هلدينگ توسعه صنايع بهشهر و مدير پروژه­هاي  برنامه‌ريزي استراتژيک شرکت به پخش و استقرار سيستمهاي تلفيق مالي و ERP  را دارد؛ عهده دار سمت معاونت برنامه ريزي و فن آوري اطلاعات موسسه مالي و اعتباري ثامن شده است.

وي  کتاب‌هاي متعددي منجمله: كتاب نسل آينده خدمات الكترونيكي (به انگليسي در سايت آمازون)، كتاب بهبود  فرايندهاي كسب ، انتشارات نور علم،  با مقدمه‌اي از معاون برنامه‌ريزي وزارت بازرگاني و معاون برنامه‌ريزي وزارت ICT، کتاب بودن يا نبودن در دهکده جهاني بانکداري مجازي را تاليف کرده است و همچنين صاحب‌امتياز و مديرمسئول  ماهنامه بين ­المللي بانکداري مجازي  ( نخستين مجله صنعت بانکداري کشور)  نيز هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: