کد خبر: ۸۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - 30 August 2016
بیمه ایران حدود 40 درصد مجموع سهم بیمه‌ای در بین تمام شرکت‌های بیمه‌ای را در گیلان دارد.
مدیرکل بیمه ایران گیلان گفت: بیمه ایران حدود 40 درصد مجموع سهم بیمه‌ای در بین تمام شرکت‌های بیمه‌ای را در گیلان دارد.

به گزارش فارس از رشت، حجت‌الله فلکیان پیش از ظهر امروز در جلسه اداره کل بیمه ایران گزارشی از عملکرد این بیمه در سال گذشته را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه بیمه ایران حدود 40 درصد کل سهم بیمه‌ای را در بین تمام شرکت‌های بیمه‌ای در استان در اختیار دارد، افزود: بیمه ایران دارای بزرگ‌ترین شبکه فروش و ارائه خدمات در سراسر کشور و در گیلان است.

مدیرکل بیمه ایران گیلان ارائه خدمات با کیفیت بیمه‌ای به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان را از وظایف مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: شرکت‌های بزرگی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و وزارت نیرو زیرپوشش بیمه ایران هستند.

وی با اشاره به پرداخت خسارت بیمه ایران به حادثه‌دیدگان این بیمه، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال خسارت برای 207 هزار فقره پرونده خسارتی پرداخت شده است.

فلکیان بیشترین خسارت پرداختی به بیمه‌گذاران را مربوط به شخص ثالث و درمان تکمیلی دانست و اظهار کرد: سال گذشته بیش از 62 میلیارد تومان خسارت به 25 هزار فقره پرونده متشکله ثالث پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حدود 78 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران 174 هزار فقره پرونده درمانی پرداخت شده است، یادآور شد: در مدت مذکور بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال برای 851 فقره بیمه‌نامه در زمینه‌های مختلف حق بیمه صادر و پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه ایران صدور حق بیمه مذکور را در زمینه‌های حق بیمه‌های صادره آتش‌سوزی،‌ باربری، بدنه اتومبیل،‌ شخص ثالث، سرنشین، تمام خطر، مسئولیت،‌ عمر، حوادث، درمانی و عمر کارکنان دولت عنوان کرد.
برچسب ها: گیلان ، بیمه ، بیمه ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: