کد خبر: ۸۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - 30 August 2016
جامعه فرصت طلبان بازار طلاق سعی دارند از این آب گل آلود ماهی بگیرند. از افرادی که ادعا می کنند می توانند نام همسر سابق افراد را از شناسنامه ها پاک کنند بگیرید تا برخی وکیل نماها که تبلیغاتشان در گرفتن طلاق سریع و تضمینی خلاصه می شود.
 روزنامه جام جم در شماره سه شنبه 9 شهریور در تشریح تیتر یک، نوشت: جامعه فرصت طلبان بازار طلاق سعی دارند از این آب گل آلود ماهی بگیرند. از افرادی که ادعا می کنند می توانند نام همسر سابق افراد را از شناسنامه ها پاک کنند بگیرید تا برخی وکیل نماها که تبلیغاتشان در گرفتن طلاق سریع و تضمینی خلاصه می شود.

این روزنامه با درج عنوان مدال سینمای مقاومت بر سینه قهرمانان، آورد: فیلم های ژانر دفاع مقدس و آثار انقلابی کشورمان که در مجموعه ای به نام سینمای مقاومت، قابل بررسی است هم به دلیل آن ذات پرتعلیق و هیجانی و ماجراجویانه در این قالب قرار می گیرند و اگر فیلمنامه و روایت، بی لکنت باشد، می تواند ضمن انتقال مفاهیم ارزشمند و محتوای والا و معنوی، رضایت تماشاگر را فراهم کند. شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت تصمیم گرفت همچون ادوار پیشین، بزرگداشت چهره های موثر در حوزه های مختلف سینمای مقاومت را برگزار کند. هدف تجلیل از چهره های تاثیرگذار و ماندگار حوزه سینمای مقاومت، پاسداشت خدمات و خلاقیت های اثرگذار و ارائه الگو هایی صحیح به علاقه مندان این نوع سینما تعریف شده است.

روزنامه جام جم با انتشار عنوان گفت و گو با مهران احمدی بازیگر سریال «چرخ فلک»، نوشت: مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی اظهار داشت: من در این مدت در دو مجموعه طنز «مهرآباد» و «پایتخت» ایفای نقش کردم. فقط همین دو کارکمدی بودند و بقیه نقش ها اتفاقا هر کدام به نوبه خودشان متفاوت محسوب می شدند. من اصولا نقش غیرمتفاوت یا تکراری را در کارنامه ام نمی پذیرم. بلد نیستم در این گونه نقش ها بازی کنم و این برای خودم هم عجیب است که عده ای مرا بازیگری کمدی می دانند. البته این واکنشم به معنای بد یا ضعیف بودن نقش های کمدی نیست؛ نه! بیشتر از این قضیه تعجب می کنم که چرا نقش های جدی ام به همان اندازه دیده نمی شود. اتفاقا سید رضی به نظر خودم نقشی متفاوت و تاثیرگذار است و فکر می کنم مورد پسند مخاطبان هم واقع خواهد شد. یا شخصیت شکیب در «آوای باران.

بازیگر نقش فرح: ملکه ها خوشبخت نیستند، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: ساغر عزیزی بازیگر نقش فرح در سریال معمای شاه در گفت و گویی در پاسخ به این سوال که در زندگی واقعی هم دوست دارید مانند این شخصیت های تاریخی که اشاره کردید، باشید؟، اظهار داشت: به هیچ عنوان! تا حالا نقش هر ملکه ای را که بازی کرده ام، آدم بدبختی بوده است. بانوی اول باید وارد سیاست شود و سیاست یعنی بدبختی! عزت الدوله خیلی بدبخت بود؛ شوهرت امیرکبیر، پدرت شاه قبلی، برادرت شاه فعلی و مادرت دستور قتل همسرت را بدهد. فرح بدبخت تر از عزت الدوله! از اوج سقوط کنی، شوهرت که پادشاه بوده در غربت بمیرد، دو تا از بچه هایت خودکشی کنند و... نه اصلا دوست ندارم ملکه باشم؛ ساغر بودن را ترجیح می دهم، عاشق زندگی و کارم هستم. اگر ده بار دیگر هم به این دنیا برگردم با همه مشکلاتی که از سر گذرانده ام بار دیگر همین زندگی را انتخاب می کنم. 

روزنامه جام جم با انتخاب عنوان امروز تاریخ، قزوین را ورق می زند، آورد: امروز روز قزوین است؛ شهری که 1800سال پیش توسط شاپور ساسانی بنیان گذاشته شد و پیش از آن نیز پایتخت زمستانی مادها بود. از همان روزگاران تا همین چند قرن پیش نیز در اوج قرار داشت؛ هر قرن شکوفاتر از قرن پیش تا جایی که در دوران صفویه در صدر شهرهای ایران نشست و عنوان پایتختی این سرزمین را از آن خود کرد. گرچه نامگذاری روز قزوین در 9 شهریور به دلیل انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کشور توسط شاه طهماسب صفوی در همین روز صورت گرفته و این تائیدی است بر توسعه و آبادانی شهری و فرهنگی این خطه در سده ها و سال های پیش، اما شهر و استان قزوین در عصر حاضر نیز ظرفیت های متعددی در حوزه های اقتصادی، تولیدی، تجاری، فرهنگی و گردشگری دارد و یکی از مناطق بکر و تماشایی کشور به شمار می رود.

این روزنامه یادداشت های «تکاندن غبار از شانه ها» و «حراج جدایی در فضای مجازی» را به ترتیب به قلم انسیه شاه حسینی کارگردان سینمای مقاومت و جلیل مختار سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس منتشر کرد.

روزنامه جام جم در نیم صفحه نخست عنوان های «تلویزیون رفیق اوقات فراغت»، «10 شاسی بلند دست یافتنی»، «پهلوان پنبه های کپسولی» و «مولاوردی: بانک اطلاعات مدیران زن منتشر می شود» را نیز به چاپ رساند. 

«خط داغ» عنوان ستون های ویژه این روزنامه در صفحه حوادث است.
روزنامه جام جم در ضمیمه جام سیاست عنوان «مقاومت فرهنگی ضامن استقلال فرهنگی» را برجسته کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: