کد خبر: ۸۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 29 August 2016
بانكداري ايراني - بیمه اتکایی ایرانیان صورتهای مالی مربوط به سال 96 خود را منتشر کرده و در آن اعلام کرده که 263 ریال سود برای پایان سال مالی 96 خواهد ساخت.
 بانكداري ايراني -   بیمه اتکایی ایرانیان صورتهای مالی مربوط به سال 96 خود را منتشر کرده و در آن اعلام  کرده که 263 ریال سود برای پایان سال مالی 96 خواهد ساخت.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه اتکایی ایرانیان که در 31 شهریور سال 95 از محل حق بیمه معادل  33.648 میلیون ریال درآمد داشته، اعلام کرده که در سال 96 با 13 درصد افزایش 385.243 میلیون ریال درآمد خواهد داشت.

حق بیمه صادره این شرکت بیمه گر  نوپا از رقم 362.510 میلیون ریال در سال 95 با 10 درصد افزایش به رقم 398.761 میلیون ریال در سال 96 خواهد رسید.

علاوه برافزایش  درآمد  در بخش هزینه خسارت نیز این شرکت با کاهش قابل توجهی روبرو شده و از رقم 318.805 میلیون ریال خسارت پرداختی در سال 95  با 29 درصد کاهش به رقم 225.075 میلیون ریال رسیده است.

در نتیجه این تحولات سود عملیاتی شرکت بارشد 5 درصدی مواجه شده و از رقم 384.896 میلیون ریال به رقم 405.949 میلیون ریال ارتقا پیدا کرده است .

گفتنی  است که  شرکت بيمه اتكايي ايرانيان به عنوان اولين شركت بيمه اتكايي سهامي عام با مالكيت خصوصي پس از ثبت در سازمان بورس و اوراق بهادار ،  تاريخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۲ تحت شماره ۳۷۰۳۷۳ و شناسه ملي ۱۰۳۲۰۲۰۲۵۲۲ در اداره كل ثبت شركتها و موسسات غير تجاري به ثبت رسيد. پس از ثبت شركت ، پروانه فعاليت شركت براي انجام عمليات بيمه اتكايي در كليه رشته هاي بيمه اي در تاريخ ۲۵/۱۲/۱۳۸۸ توسط بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران صادر شد. ميزان سرمايه و تعداد سهام نیز مبلغ ۲،۰۱۰،۸۵۰ میلیون ريال تماماً پرداخت شده‌است.

موضوع و حدود فعاليت شركت: 

-قبول بيمه هاي اتكايي و اتكايي مجدد ، در كليه رشته هاي بيمه از بازارهاي داخلي و خارجي بر اساس پروانه فعاليت صادره از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در محدوده ظرفيت و مقررات مربوطه ؛
-تاسيس، مشاركت و يا اداره صندوق هاي بيمه اتكايي داخلي و خارجي ؛
-تحصيل پوشش اتكايي در ارتباط با تعهدات بيمه اي پذيرفته شده ؛
-سرمايه گذاري از محل سرمايه ،اندوخته ها ، ذخاير فني و ساير منابع مالي شركت در چارچوب ضوابط مقررات مصوب شورايعالي بيمه ؛
-  عرضه خدمات مشاوره اي ، جانبي و تكميلي در زمينه بيمه هاي اتكايي ؛
-فعاليت در ساير زمينه هايي كه با هدف ها و موضوع فعاليت شركت مرتبط و مكمل آن باش

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: