کد خبر: ۸۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - 28 August 2016
 بانكداري ايراني -    در یکی دو سال اخیر، بانک شهر در جهات مختلفی مورد توجه رسانه‌ها، کارشناسان و شهروندان بوده است نخست در زمینه مشارکت در پروژهای شهری و خدمات عمومی به منظور  مدد رسانی به   شهرداری‌ها اقدامات خوبی برای رشد رفاه شهروندی انجام داده است  تا جایی که  بسیاری از پروژه‌های عمرانی در سطح کشور با حمایت مالی این بانک به نتیجه رسیده است. 

 موضوع دیگری که در بین دیگر بانکها نمود بیشتری دارد ، نوآوری است. بانک شهر با راه اندازی شهر نت ، همراه پرداخت و دیگر نوآوری ها در بین بانکهای دیگر پیشتاز بوده و توانسته گامهای خوبی  را در این راستا بردارد که عاملی برای  صرفه‌جویی در هزینه و زمان مردم، نتیجه توسعه خدمات الکترونیک بانکی از سوی بانک شهر و همچنین نماد قدم گذاشتن این مجموعه در مسیر دولت الکترونیک شده است.

به گزارش بانکداری ایرانی از دیگر اقدامات بانک شهر که بسیار مورد توجه قرار گرفته بانکداری بدون بنگاه‌داری است که برای نمایندگان مجلس نیز مثال زدنی بود تا جایی یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر نتایج مثبت فعالیت‌های بانک شهر، گفت: این بانک توانسته به رسالت بانکداری خود بدون بنگاه‌داری عمل کند. و بانک  شهر تنها بانک تخصصی بوده که توانسته در انجام مسئولیت خود به نحو کامل موفق باشد.

در حوزه نوآوری  بانک شهر در برنامه خود دارد که   برای نخستین بار در کشور نوآوری‌های بانک شهر در حوزه همراه پرداختMobile Payment)   ) ارائه می‌شود. این بان که در سال 93 بانک الکترونیک شهر نت را راه اندازی کرد در سال جاری  با هدف توسعه کارآفرینی اجتماعی، برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت پرداخت همراه، بر مبنای راه‌اندازی سرویس پرداخت درون برنامه‌ای‌In app payment)   ) را به عمل آورده است که هم اکنون در حال تست اولیه است و در آینده نزدیک پس از طی مراحل مربوطه راه‌اندازی خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: