کد خبر: ۷۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - 20 August 2016
بانكداري ايراني - فروش بیمه دانا در 4 ماه ابتدای سال جاری با رشد 36 درصدی مواجه شده و بر این اساس سود عملیاتی شرکت بیه ما در سال 95 رشدی 65 درصدی را تا پایان سال تجربه می کند و از رقم 15 ریال در سال 94 به رقم 45 ریال خواهد رسید.
 بانكداري ايراني - فروش بیمه  دانا در 4 ماه ابتدای سال جاری با رشد 36 درصدی مواجه شده و بر این اساس سود عملیاتی شرکت بیمه دانا در سال 95  رشدی 65 درصدی را تا پایان سال تجربه می کند و از رقم 15 ریال در سال 94 به رقم 45 ریال خواهد رسید. 

به گزارش بانکداری ایرانی ، سود عملیاتی از آن روی برای بررسی  عملکرد یک شرکت مهم تلقی می شود که سود عملیاتی نشان می دهد که شرکت ها بر اساس تخصص خود و نه بر اساس فروش ملک . حال رشد 65 درصدی سود عملیاتی  نشان از پیشی گرفتن بیمه دانا از رقبا دارد، لذا برای ذینفعان بسیار مهم است، زیرا در سال 94 ذینفعان اعتبار زیادی به بیمه دانا تخصیص دادند و بیمه دانا را قابل اعتماد دانستند .

بر اساس این گزارش ، در پایان سال 94  روابط عمومی بیمه دانا ،  در راستای کسب اطلاعات تکمیلی برای اجرای طرح هویت بصری این شرکت، طرح نظرسنجی با موضوع”بررسی جایگاه اجتماعی شرکت بیمه دانا از نگاه ذینفعان”را اجرا کرد. این طرح که به عنوان پشتوانه مطالعاتی طرح هویت بصری بیمه دانا قلمداد می شود با هدف کسب نظرات مشتریان و کارکنان این شرکت اجرا شد، نتایج کلی طرح نشان دهنده اقبال ذینفعان به این شرکت است.

یکی از موضوعاتی که برای ذینفعان بسیار مهم است ، وصول مطالبات است زیرا سهامداران توقع ندارند که در شرکتی که معوقات و مطالبات بالایی وجود دارد سرمایه گذاری کنند لذا برای کم کردن ریسک سرمایه گذاری خود به سراغ شرکتهای با وضعیت مطلوب می روند. بیمه دانا در سال 94  توانست وصول مطالبات از بیمه گذاران و نمایندگان را 8درصد کاهش دهد و به رقم 8.245.713 میلیون ریال برساند. و در بخش مطالبات بلند مدت نیز کاهش 25درصدی داشته و این رقم را به 1.043 میلیون ریال رساند و در مقابل بدهی به بیمه گذاران و همچنین بیمه گران را که دو سرفصل جداگاه در صورتهای مالی شرکت هستند را تا 49 و 58 درصد کاهش داده و رقم هرکدام را به ترتیب به 978.930 میلیون ریال و 181.417 میلیون ریال برساند.

بیمه دانا در حال حاضر 6.92 درصد از سهم  بازار بیمه را در اختیار خود دارد و برای پوشش بیشتر این بازار استراتژی خود را در سال  95 با هدف جذب پرتفوی اقتصادی تنظیم کرده و قصد دارد که در انعقاد قراردادها  ارزیابی ریسک در پوشش های بیمه ای انجام دهد که می توان وضعیت بیمه ما را  بیشتر تقویت  کند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: