کد خبر: ۷۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
بانكداري ايراني - بیمه میهن که در پایان سال 94 با کاهش 87 درصدی در سود آوری برای هر سهم مواجه شده بود در سه ماه ابتدای سال 95 نه تنها توانست این عقب گرد را جبران کند.
  بانكداري ايراني -    بیمه میهن که در پایان سال 94 با  کاهش 87 درصدی در سود آوری برای هر سهم مواجه شده بود در سه ماه ابتدای سال 95 نه تنها توانست این عقب گرد را جبران کند بلکه  72 درصد  نسبت به دوره مشابه در سال قبل ،  رشد را تجربه کند.

 علاه براین این شرکت بیمه گری توانست بیش از 50 درصد  از سود سالیانه 45 ریالی را  ظرف 3 ماه پوشش دهد و با این حساب  این احتمال وجود دارد که  از پیش بینی سالیانه خود پیشرفت چشمگیری را تجربه کند.

به گزارش بانکداری ایرانی،  سود ناخالص  بیمه میهن  برای سال 95 67.768 میلیون پیش بینی شده است که در سه ماه ابتدای سال این شرکت مبلغ 49.282 میلیون ریال آن را با 38 درصد رشد نسبت به سه ماه ابتدایی سال 94 ، پوشش داده است.

اما نکه جالب تر اینکه در سه ماه ابتدای سال سود عملیاتی که گویای توفیق شرکت در سود آوری بیشتر است 92 درصد رشد را نسبت به دوره مشابه در سال قبل تجربه  کرده و  به رقم 18.650میلیون ریال رسید که بر این اساس سود  قبل از کسر مالیات شرکت با 73درصد رشد به رقم 20.995 میلیون ریال رسید . 

به گزارش بانکداری ایرانی، این شرکت بیمه گری که تنها شرکتی است که پوشش مضاعف تشخیص و درمان سرطان را ارائه میدهد.

به گفته  معاونت بیمه های زندگی بیمه میهن ، با توجه به اینکه بیمه مرکزی ایران در اوایل سال جاری مجوز ارائه پوشش مضاعف تشخیص و درمان سرطان را برای مدت دو سال به بیمه میهن اعطا نموده. در حال حاضر تنها شرکتی که نه فقط برای درمان بلکه برای تشخیص انواع سرطان همراه با بیمه نامه های عمر وتشکیل سرمایه این پوشش را ارائه می نماید بیمه میهن است.

گفتنی است که   شرکت بیمه میهن (سهامی عام) در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۸۷ به شماره ۳۳۰۹۰۲ در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسید و پروانه فعالیت آن بوسیله بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شماره ۳۸۹۱۱ در تاریخ ۱۶ بهمن همان سال صادر گردیده‌است. این شرکت با همکاری سازمان‌های زیر تاسیس شده‌ است : 

شرکت سامان محیط (سهامی خاص) ـ شرکت سرمایه گذاری سپهر با مسئولیت محدود ـ شرکت تعاونی مصرف کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ـ شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: