کد خبر: ۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۵ - 21 July 2016
بانكداري ايراني - در مجمع عمومي عادي ساليانه مؤسسه اعتباري ملل میزان سود دهی این موسسه که 1500میلیارد براورد شد و تقسیم سود به میزان 10درصد تصمیم گیری شد.
 بانكداري ايراني - مجمع عمومي عادي ساليانه مؤسسه اعتباري ملل براي بررسي صورت­هاي مالي و ترازنامه سال مالي منتهي به 29 اسفند 94روز پنجشنبه 31 تیر95 در محل هتل همای تهران برگزار شد . 

 حجت الاسلام سید امین جوادی مدير عامل مؤسسه اعتباري ملل با ایراد سخنانی نمایی کلی از برنامه­ های آتی مؤسسه و شرکت­های وابسته را برای اعضای مجمع عمومی و سهامداران شرح داد . محمدرضا مروجی نيز به عنوان رئیس هیات مدیره بعد از قرائت پیام مدیر عامل به تشریح وضعيت عملكرد سال 94 اين مؤسسه و گزارش هيات مديره به مجمع صاحبان سهام پرداخت.

 گزارش حسابرسي سال 94 اين مؤسسه را قرائت و مديران موسسه درباره بندهايی از گزارش توضيحاتي را به اعضاي مجمع و سهامداران حاضر ارائه كردند.

در این مجمع مصوباتی از جمله :

انتخاب بازرسین موسسه انجام شد که موسسه حساب ارقام نگر آریا و آروین پارس به عنوان بازرسین اصلی و موسسه حسابرسی رهیافت به عنوان بازرس علی البدل موسسه با رای مجمع انتخاب شدند.

همچنین درباره میزان سود دهی این موسسه که 1500میلیارد براورد شد و تقسیم سود به میزان 10درصد تصمیم گیری شد.

در این مجمع درباره ی پاداش هیئت مدیره در طی 1 سال هم رای گیری به عمل آمد که بر اساس این رای  گیری 1درصد پاداش به مبلغ 1میلیارد تومان با اکثریت آرا به تصویب رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: