کد خبر: ۷۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۵ - 16 July 2016
بانكداري ايراني -شرکت بیمه "ما " که در سال 90 به عنوان بیست و سومین شرکت بیمه گری در ایران تاسیس شد، در 5سال گشته توانست جایگاه مناسبی در صنعت بیمه ایران کسب کند . و با وجود اینکه برخی از شرکت های بیمه ای بزرگ در با بحران مواجه‌اند این شرکت عملکرد مناسبی از خود ارائه داده است.
بیمه  ما بانكداري ايراني -شرکت بیمه "ما " که در سال 90  به عنوان بیست و سومین شرکت بیمه گری در ایران تاسیس شد، در 5سال گشته توانست جایگاه مناسبی در صنعت بیمه ایران کسب کند . و با وجود اینکه برخی از شرکت های بیمه ای بزرگ در  با بحران مواجه‌اند این شرکت عملکرد مناسبی از خود ارائه داده است.

به گزارش بانكداري ايراني  ، بیمه ما در مورخه 28 اسفند ماه سال 1389 در بورس اوراق بهادار  ایران با 300 میلیارد سرمایه پذیره نویسی شد و اولین صورت مالی شرکت در 30 آذر ماه 90 با 400 میلیون ریال سرمایه و 88 ریال سود شناسایی شده منتشر شد که در پایان همان سال 114ریال توانست سود محقق کند و 24 درصد رشد داشته باشد .

بر اساس این گزارش، در آن تاریخ تعداد کارکنان شرکت بیمه ما 110 نفر بودند که 62 نفر از این تعداد کارشناس و 31 نفر کارشناس ارشد بودند در همان سال بیمه ما  مبلغ 137.406.727.560 ریال عملکرد بیمه گری داشت که از این  محل مبلغ 9.342.486.000 ریال عایدی کسب کرد که برای یک بیمه گر نوپا جالب توجه بود.  زیرا  در آن تاریخ سهم بیمه ما از بازار بیمه 0.17 درصد و تعداد شعبه 16 و نمایندگی نیز 52 واحد  بود.

در حال حاضر ، سرمایه شرکت 1میلیارد ریال است که طبق مجوز هیات مدیره و سازمان در نظر دارد که این سرمایه را به 4 میلیارد برساند.  سهم بازار بیمه ما به 1.1 درصد رسیده  و حق بیمه تولیدی نیز به رقم 2.147.314 میلیون ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن 41 درصد رشد داشت . همچنین در تعداد بیمه نامه ادره نیز با تعاداد 479.608 مورد بوده که  13.9 درصد رشد را تجربه کرده است . شركت بيمه "ما" هم اكنون با بيش از20 شعبه و 1000 نماينده در سراسر كشور در انواع رشته هاي بيمه فعاليت مي كند و آماده خدمت رساني به بيمه گزاران محترم است .

از طرف دیگر مقایسه عملکرد شرکت بیمه با دیگر شرکتهای بیمه‌گری نشان از جایگاه مدیریتی بیمه ما در میزان بهره وری و عملکردی دارد.

 
سود آوری بیمه ما در سالهای گذشته با افزایش روبرو شده و توانست به خوبی از رکود اقتصادی سال های اخیر عبور کند.



همچنین شرکت بیمه "ما" در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران (یادواره دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی) طبق ارزیابیهاي  به عمل آمده توسط کمیته داوري معتبر ایران موفق به کسب تندیس بلورین شد. 

شرکت بیمه "ما" توانست به برترین رتبه  در میان شرکت هاي بیمه دست یابد .این جایزه به پاس تلاشهاي صورت گرفته در بیمه "ما" براي بهره مندي از نظامهاي نوین مالی ، شفافیت در عملکرد مالی، به روز رسانی سیستمهاي مورد استفاده ، کنترل هاي داخلی مناسب ، همکاري و تعامل پرسنل شرکت در کلیه امور و توفیق در جذب منابع درآمدي به این شرکت اعطا گردید .

 این شرکت در طی 5 سال فعالیت  خود توانسته است با تکیه بر نیروي انسانی متخصص و جوان ، تجهیز تمامی فعالیتها بر اساس سیستم هاي به روز فناوري  اطلاعات و توجه به نیازهاي بیمه گذاران به جایگاه خوبی در میان شرکتهاي هم ردیف خود در صنعت بیمه دست یابد.


انواع خدمات بيمه‌اي بيمه ما در حال حاضر در حوزهای زیر است : 

بيمه آتش‌سوزي
بيمه اتومبيل

بيمه اشخاص الف) بيمه نامه مسافرين عازم به خارج از كشور ب ) بيمه نامه درمان گروهي  
- بيمه انرژي
- بيمه باربري 
- بيمه مهندسي
- بيمه خاص
- بيمه عمر و سرمايه گذاري
- بيمه مسئوليت


موسسان و سهامداران عمده شركت بيمه " ما " عبارتند از :

- شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت 
- شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت
- شرکت تعاونی خردمندان صابرعصر
- بانك ملت
- شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان
- شرکت گروه مالی ملت
- شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان
- شركت پالايشگاه نفت جي
- سایر سهامداران حقیقی و حقوقی

وظيفه و رسالت كلي شرکت بیمه "ما "

- ارزش آفريني براي ذينفعان و كمك به شكوفايي اقتصاد ملي از طريق ايجاد اطمينان در چرخه فعاليت هاي اقتصادي.

-ارائه خدمات بيمه اي در دو بخش بيمه هاي زندگي و غير زندگي در سراسر كشور از طريق ايجاد شبكه توزيع گسترده.

-عرضه پوشش هاي بيمه هاي خرد با قيمت هاي ارزان و پوشش هاي بيمه هاي كلان با قيمت هاي رقابتي.

-ارزش آفريني و ايجاد هم افزايي از يكپارچه كردن و گرد آوري حق بيمه ها.

-ايجاد تعاملات منطقي و سازنده با نهادهاي نظارتي و فعالين صنعت بيمه كشور.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: