کد خبر: ۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵ - 22 June 2016
رئیس هیئت مدیره مؤسسه اعتباری عسکریه (ملل) گفت: وقتی می‌بینیم به واسطه ارائه تسهیلات، شغلی به وجود می‌آید یا ازدواجی آسان شکل می‌گیرد، تشویق به ادامه روندی می‌شویم که در پیش گرفته‌ایم.
رئیس هیئت مدیره مؤسسه اعتباری عسکریه (ملل) گفت: وقتی می‌بینیم به واسطه ارائه تسهیلات، شغلی به وجود می‌آید یا ازدواجی آسان شکل می‌گیرد، تشویق به ادامه روندی می‌شویم که در پیش گرفته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه، محمدرضا مروجی که مهمان چهاردهمین شب برنامه تلویزیونی شیدایی بود با اشاره به تاریخچه شکل‌گیری مؤسسه گفت: شروع به کار مؤسسه از حرم مطهر امام‌رضا(ع) و با مبلغی جزئی که حدود 4500 تومان بود آغاز شد که در ابتدا با استقبال مردم، تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار ایشان قرار می‌گرفت و امروز شاهد رشد و بالندگی این مؤسسه هستیم.

وی افزود: ازدواج مسئله مهمی است که در وهله نخست، توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) برای تصمیم جدی در این زمینه لازم است زیرا خداوند خود توصیه به این کار نموده و وعده داده که جوانان را در مسیر ازدواج یاری کند.

قائم مقام مؤسسه اعتباری عسکریه با بیان اینکه تجربه ازدواج آسان را در زندگی خود داشته است گفت: پدرم را در 13 سالگی از دست دادم و به همین دلیل تا سن ازدواج، روی پای خودم ایستادم و مخارج عروسی را هم خودم متقبل شدم، آن هم مراسمی ساده و به دور از تشریفات اضافی. به همین دلیل امروز هم به جوانان توصیه می‌کنم از تجملات بپرهیزند و زندگی ساده‌ای را شروع کنند تا برکات الهی را ببینند.

مروجی افزود: فعالیت مؤسسه اعتباری عسکریه در راستای کمک به اقتصاد کشور و تشکیل بنیان خانواده است، وقتی می‌بینیم با تسهیلات ارائه شده شغلی ایجاد می‌شود یا ازدواجی شکل می‌گیرد، تشویق می‌شویم راهی که در پیش گرفته‌ایم را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی برای پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی ازدواج خاطرنشان کرد: این تسهیلات می‌تواند برای بسیاری از زوج‌های جوان راهگشا باشد اما باز هم باید به همان تصمیم و توکل اولیه اشاره کرد که مهمترین رکن در شکل‌گیری یک ازدواج سالم است.

شیدایی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان است که با حمایت مؤسسه اعتباری عسکریه و با محوریت اخلاق مداری و ازدواج آسان هرشب در حدود ساعت 23:15 از شبکه 2 به صورت زنده به روی آنتن می‌رود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: