کد خبر: ۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - 29 May 2016
بانكداري ايراني - در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، طی آیینی فرابانک ملت با حضور مدیر عامل بانک ملت و کارکنان این بانک رونمایی شد.
  بانكداري ايراني  -   در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، طی  آیینی  فرابانک ملت با حضور مدیر عامل  بانک ملت و کارکنان  این بانک رونمایی شد.

به گزارش  بانكداري ايراني  ،  مدیر عامل بانک ملت  با اشاره با جدید بودن این طرح در داخل کشور اظهار کرد : این پروژه برای اولین بار با استفاده از توان داخلی و حاصل 2400 ساعت کار تحقیقاتی و مطالعاتی ، توسط بانک ملت  ارائه شده است. 

علی رستگار  با اعلام پیچیدگی های کسب و کار در عصر حاضر  گفت :  بانک ملت ، با وجود تنوع نیازمندیهای مشتریان، تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان  انجام داده و  سعی دارد که در نظام بانکداری در تولید جدیدترین محصولات بانکی پیشگام باشد تا در سالهای آینده در صنعت بانکداری نوین حرف اول را بزند.

رستگار در ادامه عنوان کرد : پروژه فرابانک ملت یا بانک بدون شعبه،  پروژه ای است که با جایگزینی اسناد الکترونیکی به جای اسناد کاغذی صرفه جویی در کاغذ خواهد شد که همین امر کمک شایانی به محیط زیست خواهد کرد همچنین در کاهش آلودگی هوا و ترافیک نیز مثمر ثمر خواهد بود.

مدیر عامل بانک ملت در خصوص خدمات این سیستم گفت :  در فرابانک ملت ۳ اقدام مهم از جمله حواله ویژه فرابانک به صورت تلفنی، درخواست کارت هدیه به صورت تلفنی و اینترنتی و درخواست افتتاح حساب جاری عملیاتی می شود. علاوه براین  حواله ویزه حواله دهنده نیازی نیست شماره حساب ذی نفع رو بداند فقط با تماس فرا بانک و گفتن نام طرف و شماره تلفن موبایل فرد مورد نظر حواله از طریق شعبه فرا بانک صادر می شود.

وی در ادامه گفت: بانک ملت در چند سال گذشته تعداد محصولاتی که به مشتریان عرضه کرده، بسیار زیادتر از حد معمول بوده است و بانک ملت همیشه در نظر دارد که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا محصولات نوینی را در صنعت بانکداری به مشتریان خود ارائه دهد.

همچنین در این مراسم حسین حیدری، عضو هیات مدیره بانک ملت نیز از اهمیت پروؤه سخن گفت و در ادامه افزود: بانک ملت توانسته با استفاده از توانایی و دانش نیروی انسانی بانک از جمله گروه IT و بهسازان پروژه فرابانک ملت را تولید و عملیاتی کند.

وی بیان داشت: نبود سیستم های مشابه این پروژه در کشور یکی از بهترین اتفاقات بانک ملت و از جمله نقاط قوت این بانک می‌باشد و هدف از راه اندازی فرابانک ملت دستیابی به بانک کاملا غیر حضوری و تسهیل و بهبود فرآیند جاری بانک می باشد.

عضو هیات مدیره بانک ملت خاطرنشان کرد: این پروژه مصوب هیات مدیره در سال ۹۱ ابلاغ شد و از سال ۹۲ مطالعه و تحقیق در این زمینه آغاز شد و هدف نهایی فرابانک ملت به حداقل رساندن مشتریان در بانک می باشد.

حیدری در پایان درباره چگونگی دریافت کارت هدیه تلفنی گفت: دریافت کارت هدیه از طریق تلفن شامل پست، مراجعه مشتری به نزدیکترین شعبه و ارسال با پیک مخصوص فرابانک ملت می باشد که مشتری با انتخاب یکی از این روش ها کارت هدیه خود را که برای مناسبتی سفارش داده است، دریافت می کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: