کد خبر: ۷۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - 24 May 2016
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی آخرین وضعیت موسسه منحله میزان را تشریح کرد.
 مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی آخرین وضعیت موسسه منحله میزان را تشریح کرد.

علی رسولیان در خصوص پرداخت مطالبات موسسه منحله میزان اظهار کرد: بانک صادرات تمامی مطالبات زیر ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کرده است و برای مطالبات بالای ۴۰ میلیون تومان هم به هر نفر ۱۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تا اموال و دارایی های میزان منتقل نشود و به سقف مشخص نرسد بانک صادرات نمی تواند پرداخت سپرده های میزان را آغازکند؛ تصریح کرد: این سقف بستگی به میزان انتقال دارد و تا زمانی که نقل و انتقال صورت نگیرد بانک صادرات نمی تواند سپرده های مردم را پرداخت کند.

رسولیان در خصوص زمانبر بودن پرداخت ها به مردم بیان کرد: با توجه به اینکه پرداختی های مردم، تسهیلات و یا املاک هستند، پروسه پرداخت طولانی شده است و موجب شده تا بانک صادرات نتواند سپرده های مردم را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه هیئت تصفیه میزان و استانداری به فرایند نقل و انتقال املاک میزان نظارت دارند، عنوان کرد: تا این پروسه قانونی طی نشود بانک صادرات نمی تواند مطالبات مردم را پرداخت کند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌رضوی در خصوص مقدار سپرده های میزان نزد بانک صادرات گفت: هر مقدار که پول به بانک صادرات واریز شود؛ با انتشار اطلاعیه ای آن را به سپرده گذاران پرداخت می کند و در حال حاضر هیچ پولی از مطالبات مردم نزد بانک صادرات نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: